It’s Tea Time tag.

Thee is iets wat ik eigenlijk veel te weinig drink. Ik vind het heel lekker, maar ik drink het denk ik ongeveer 1 keer in het half jaar. Toch leek het me leuk om de Tea Time tag te doen omdat ik wel heel erg van thee houd en de tag super leuk is!

šŸŽ¶

Wanneer dronk jij je eerste kopje thee en hoe smaakte dat?

Mijn eerste kopje thee was denk ik toen ik iets van 5 jaar oud was, en ik vond het helemaal niet lekker. Een paar jaar later, toen ik ongeveer 11 was begon ik het pas lekker te vinden. Eerst alleen de sinaasappel variant, en daarna alle thee eigenlijk.

Met wie drink je graag thee?

Uh.. gezellige mensen? Ik vind ditĀ een beetje een rare vraag haha.

Op welke momenten van de dag drink je thee?

Eigenlijk drink ik het dus niet zo vaak, maar als ik het drink dan drink ik het ’s middags. Als ik in de ochtend aan de thee ga word ik er erg misselijk van, en ’s avonds voor het slapen gaan is ook niet zo’n goed plan.

Wat is je favoriete smaak?

Engelse thee of sinaasappel thee.

Wat is je favoriete merk?

Ik drink vaak Pickwick.

Untitled

Probeer je vaak nieuwe smaken uit of blijf je trouw aan een soort smaak?

Ik blijf trouw aan een smaak. Dat doe ik trouwens met de meeste dingen, ik ben altijd een beetje bang om iets nieuws te proberen.

Heb je speciale smaken of soorten thee in huis voor je gasten?

Nee, dat drink ik ook gewoon.

Waar koop jij je thee?

Bij de supermarkt en soms bij de Xenos.

Hoe drink jij je thee?

Zonder iets erin, en soms met een schepje suiker.

Wat vind jij het lekkerst bij de thee?

Kitkat! Klinkt misschien raar, maar als je sinaasappel thee hebt moet je je Kitkat er in stippen. Super lekker is dat!

Nooit meer koffie of nooit meer thee?

Oeh, moeilijk. Koffie vind ik opzich ook wel lekker. Als je starbucks niet mee telt dan kies ik voor nooit meer koffie. Maar als dat inhoud dat ik ook geen starbucks meer mag, dan maar nooit meer thee.

Je mag de tag over nemen als je wilt!

De foto’s komen van We Heart It.

3 gedachtes over “It’s Tea Time tag.

Geef een reactie

