May Goals

Het is vandaag al weer 1 mei, wat betekend dat ik eindelijk mijn nieuwe concept kan publiceren; monthly goals. Ja, je hoort het goed, ook ik ga doelen opstellen elke maand. Ik heb het in april al gedaan, en ik vind het echt super leuk om bij te houden. Wel wil ik even zeggen dat dit volledig is geïnspireerd op de artikelen van Teske, en ik heb het dus niet zelf bedacht. Het leek me gewoon mega leuk om met jullie te delen.

Vorige maand

DSC_6205

Dit waren mijn goals voor april, en zoals je ziet heb ik er twee gehaald. Mijn kledingkast heeft een tijdje geleden een grondige schoonmaak gehad, al is nog niet alles helemaal uitgezocht. Verder heb ik een tien gehaald! Ik heb al een tijdje geen tien meer gehaald dus daarom schreef ik die op mijn lijstje. Kwasten reinigen heb ik maar 1 keer gedaan in plaats van twee keer, en mijn kantoor is ook nog niet af. Jammer, maar toch ben ik trots op mijn twee behaalde doelen!

Deze maand

DSC_6214

Dit zijn mijn doelen voor mei. Allereerst wil ik even zeggen dat het geschiedenis proefwerk die ik in moet halen echt heel moeilijk is, dus daarom wil ik daar heel graag een acht op halen, al gaat dat denk ik niet lukken. Verder wil ik het bloggen en het video’s maken weer oppakken, wil ik ga daily vloggen, en wil ik mijn kantoor klaarmaken. Minder van dingen aantrekken is best diep misschien, maar ik stress echt veel te veel. Als iemand ook maar iets zegt wat ik niet leuk vind trek ik me er veel te veel van aan en daar moet ik echt mee stoppen, want let’s face it, 9 van de 10 keer is het niet eens zo erg maar maak je het zelf erger.

Q: Wat wil jij graag behalen in mei?

2 gedachtes over “May Goals

  1. Wauw echt super knap dat je een tien kan halen voor een toets, zoiets gebeurt mij maar eens in de vijf jaar haha! Veel succes met het behalen van je goals voor mei, you can do it! 😀

Geef een reactie

