Beauty

100 volgers winactie !!

25 maart 2015 is de dag waarop ik 100 volgers behaalde. Super leuk en ik ben er erg trots op. De winactie was ik eigenlijk steeds vergeten online te zetten, maar vandaag staat hij dan eindelijk online! Ik shopte een super leuk pakket voor jullie van in totaal 10 items. Ik heb geprobeerd wat artikelen uit Duitsland te kiezen, zodat mijn lezers die niet zo dicht bij de grens wonen ook kans maken op de geweldige producten van P2 & Balea. 

DSC_6212

Wat zit er in het pakket?

  • Een Balea lippenbalsem (LE) in de geur/smaak Sweet Lady (appel)
  • Een Balea masker in de geur/smaak ‘parels’ (LE)
  • Een Balea masker in de geur/smaak aardbei
  • Een zomers Essie nagellakje in de kleur Tart Deco (koraal kleurtje)
  • De Essence Lash Princess mascara met een informatie foldertje
  • Een P2 lipstick in de kleur 048 Lovely Trust
  • Een mini Kneipp douchegel in de geur Fata Morgana (mandarijn met sinaasappel)
  • Een mini Vaseline bodylotion
  • Een mini Batiste droogshampoo, de Floral & Flirty variant.
  • Een mini FA douchegel in de geur Acai berry (Acai bes)
  • Een visitekaartje en wie weet zit er nog iets extra’s bij 😉

Alle producten zijn nieuw, en dus nog nooit gebruikt.

Hoe maak je kans?

Verplichte stappen:

  1. Volg mijn blog op Bloglovin’, heb je geen Bloglovin’ laat dat dan in de reactie weten
  2. Like deze post op Bloglovin’
  3. Laat in de reacties achter welke stappen je hebt gedaan. Let op: Gebruik een geldig email-adres anders kan ik je geen bericht sturen als jij hebt gewonnen! 

Stappen voor een extra kans:

  1. Volg mij op Twitter (+1)
  2. Volg mij op Instagram (+1)
  3. Vul deze enquete in, het gaat over mijn blog (+1)
  4. Like mijn pagina op Facebook (+1)
  5. Abonneer je op mijn youtube kanaal (+1)

De winactie loopt tot 29 mei, je hebt dus een maand lang om mee te doen! Succes allemaal! 

30 mei zal ik de winnaar een mailtje sturen. Als ik binnen 3 dagen geen antwoord krijg zal ik een andere winnaar kiezen. Zodra de winnaar heeft geantwoord zal ik het ook bekend maken op mijn social media en misschien ook op mijn blog. 

26 gedachten over “100 volgers winactie !!

  1. Gefeliciteerd met je volgers! Super leuk! Ik volg je nu een aantal maanden en lees je blog heel graag. Wat heb je een leuke pakket gemaakt, balea en p2 ven ik heel benieuwd naar. Ik doe graag mee en volg je op bloglovin, Twitter en YouTube. De enquête heb ik ingevuld. Maar instagram link doet het niet en die kan ik verder niet vinden.
    Op naar het volgende jaar!

      1. Mijn instagram link is bijgewerkt, en mocht je me nog willen volgen; mijn naam is xdaphengrubenn. Laat het even weten als je me nog gaat volgen!

  2. Heeej wat leuk, van harte gefeliciteerd zeg!! Op naar de volgende 100 gezellige volgers.. En terrecht want je hebt ook een hele leuke blog…. Ik vier het feestje graag mee, wat super dat je dit voor de lezers van je blog georganiseerd hebt zeg… Maak heel graag een kansje, helemaal echt leuk… Girlspakketje!! 🙂
    Fijne dag, en natuurlijjk heb ik alle verplichte stapjes doorlopen.
    Groetjes ilsiee prins

  3. Super leuk!
    Gefeliciteerd ♥
    Ik doe ook meee
    Ik heb alle stappen gedaan
    Je blog is heel erg leuk en je wordt steeds beter xox
    Deze winactie is echt super leuk , ook leuk dat je dit hebt behaald!
    Het vloggen deze meivakantie is erg leuk om te zien!

    xx
    Esmee
    (esmeevdellen@gmail.com)

      1. Deze stappen heb ik gedaan;
        Verplichte stappen:
        -Volg mijn blog op Bloglovin
        -Like deze postop Bloglovin (ik heb gesaved ofzo ik wist niet hoe ik moest liken)
        -Laat de racties achter welke stappen je hebt gedaan.

        Stappen voor een extra kans:
        -Volg mij op Twitter (+1)
        -Volg mij op Instagram (+1)
        -Vul deze enquete in, het gaat over mijn blog (+1)
        -Like mijn pagina op Facebook (+1)
        -Abonneer je op mijn youtube kanaal (+1)

  4. Hey, gefeliciteerd met je 100+ volgers! Dat is het begin van een miljoen 😉
    Wat een leuke winactie ook, I’m excited to participate 😀 daarom heb ik ook volgende stappen ondernomen:
    1. Je volgen deed ik natuurlijk al.
    2. Heb je post geliked,
    3. Je gevolgd op twitter (@ginaftniall)
    4. Je gevolgd op instagram (ori.gina.le)
    5. Me geabonneerd op je YouTube account
    6. Heb je enquête ingevuld
    7. Now as we speak, ga ik ook even je fb account liken

    En daarmee heb ik alle stappen wel gehad denk ik 😀
    Nog veel succes met je (already great) blog!

    Xoxo,
    Gina

  5. Leuk!!! Gefeliciteerd met al die volgers, echt heel veel! Op naar de volgende 100 🙂
    (ik volg je natuurlijk op bloglovin en ook op instagram onder liesvan88)

  6. Heyy,
    Gefeliciteerd met de 100 abonnees, ik hoop voor je dat je meer krijgt!!
    Ik doe echt heel graag mee!! Maar ik heb geen bloglovin dus ik kan daar je niet volgen maar ik ga je wel op youtube en op instagram volgen!! Op instagram heet ik: xzeynepp__ en op youtube Zeynep Ibryamova!! Ik hoop dat ik win omdat ik heb nooit een product van balae geprobeerd!! Email: zeynepibryamova@gmail.com

  7. Ohh tof, ik had je winactie nog niet gezien! Ik doe graag mee 😀 Ik volg je via Bloglovin (heb bericht een like gegeven), Twitter, Instagram en Youtube. Ik heb nu toevallig ook een winactie haha.

  8. Gefeliciteerd met je 100 volgers, wat een super leuk pakketje! Ik doe heel graag mee ik ben vooral een enorme fan van kneipp. Ik volg je op twitter (@xsajo), youtube (005sannie500) en ik heb je enquete (anoniem :P) ingevuld.

  9. Ik doe mee met de winactie !! Super leuk🎉 ik heb toestemming en ik heb op blogloving le gevolgd ik probeerde te liken maar ik weet niet of het is gelukt! Verder volg ik je op Facebook ik heb geen twitter dus dat kan niet! Ik volg je ook op instagram en ik heb de enquete ingevuld! Ik ben ook geabonneerd op je kanaal trouwens! Hopelijk heb ik kans! Mijn e-mail is ayse_guzeli@hotmail.com

  10. Ik doe mee!
    Ik volgde je al op bloglovin (blogloving.nl/marleeeentje) en heb nu ook je post geliked.
    Ik volg je nu ook op twitter (@marleeeentje) en Instagram (@marleeeentje3) en ik heb je enquete ingevuld!
    Ben benieuwd!

Geef een reactie

