Koningsdag look.

Koningsdag, een van de gezelligste dagen van het jaar. Je kan helemaal los gaan in je oranje outfit, en die maak je natuurlijk af met feestelijke make-up. Speciaal voor Koningsdag maakte ik een look wat ik zelf niet snel zou dragen, maar op een feestdag zoals deze kan een speciale look natuurlijk niet ontbreken!

DSC_6191

DSC_6198

Sorry voor de onzuiverheden, mijn huid is erg droog en apart nu. Het schilfert heel erg, en zodra ik foundation of zelfs concealer op doe lijk ik net een barbie.

DSC_6194

DSC_6200

Gebruikte producten:

Sleek I-Divine Lagoon
Sleek I-Divine Del Mar Vol. 1 – Review
CATRICE eyebrow kit (donkerste kleur)
Benefit Rollerlash – Review
ELF Make-up Mist
Essence Easy 2 Use eyeliner – Review
Essence Blush 10 Heat Wave – Review
Essence Cinderella Highlighter
Essence Fan Stift
NYC City Proof Twistable Intense Colour 051 Canal St. Coral – Review
NYC Smooch Proof Lipstain (Oranje kleur, ik kan de naam niet vinden)

Q; Wat vind jij van deze look?

2 gedachtes over “Koningsdag look.

Geef een reactie

