Ik heb een tweede blog: LOVELY PHOTOGRAPH !

Na een paar dagen rust (sorry, ik was nogal ziek: koorts, heel verkouden, hoofdpijn en oorpijn) kwam ik eigenlijk op een nieuw concept. Ik vind het super leuk om te fotograferen en moet het eigenlijk meer gaan doen. Wat mij daarom leuk leek, en hopelijk vinden jullie het ook allemaal leuk, is een tweede blog. Nou, die heb ik vrijdag avond uiteindelijk gemaakt! Vrijdag ging het wel een heel stuk beter als bijvoorbeeld maandag, dinsdag en woensdag, want de koorts was nogal gezakt en ik had minder last van mijn hoofd en oren. Anyway, back to the topic. Vanaf nu heb ik dus een tweede blog die LOVELY PHOTOGRAPH heet. Ja, met hoofdletters, haha. De naam sprak eigenlijk voor zich. Ik heb wat met het woord Lovely, mijn blog heet Lovely Beauty Dreams en eigenlijk wou ik mijn tweede blog dan ook LOVELY PHOTOGRAPHS noemen, maar helaas was die naam al in gebruik. Dan maar LOVELY PHOTOGRAPH. Ik post hier niet dagelijks, al zou ik proberen om de mooiste foto’s te gaan plaatsen met een klein onderschriftje. Let op: hierop komen geen beauty producten, maar lifestyle dingetjes zoals natuur, dieren, speciale dingen, wie weet ooit iets met modellen, enzovoort. Ook komen er op deze blog verder weinig tot geen fotografie artikelen online, en zal dat daar wel volop gebeuren. Je krijg dus niet steeds dubbele foto’s, al is het eerste artikel wat nu online staat wel een artikel met foto’s van de dierenweide, die jullie al eerder hebben gezien. Er worden nog wat dingetjes veranderd aan de layout en de teksten, maar over het algemeen is mijn blog klaar en staat hij online.

Benieuwd geworden? Klik dan hier!

Naamloos

2 gedachtes over “Ik heb een tweede blog: LOVELY PHOTOGRAPH !

  1. Ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd!
    Misschien leuk om daar een instagram bij te maken als het toch grotendeels om foto’s gaat? Zou ik wel leuk vinden om te volgen in ieder geval :D!

    • Ik denk dat ik het voor nu op een blog houd, maar mocht ik er een speciale instagram voor maken dan komt het zeker op mijn blog voorbij, haha! Je kunt LOVELY PHOTOGRAPH trouwens volgen op bloglovin’, de button staat in de sidebar, dus als je op de streepjes klikt dan komt het tevoorschijn.

Geef een reactie

