Help mij Lovely Beauty Dreams verbeteren! – Enquete

Hey guys, long time no seen. Het bloggen ging net zo lekker en toen kreeg ik weer een writers-block en on top of that kreeg ik het ook nog heel druk. Maar oke, het inspiratieloosheid gaat op de een of andere manier maar niet over, en daarom maak ik dit artikel maar eventjes met een belangrijke vraag. Wat vinden jullie nou eigenlijk leuk? Het is iets wat voor mij erg belangrijk is om te weten. Waar kan ik verbeteren, wat vind je minder leuk en wat vind je nou echt super om te lezen? Als je wilt, het hoeft natuurlijk niet, kun je mijn enquete invullen over wat jij graag meer zou willen zien op mijn blog. Mocht je dit invullen, dan heel erg bedankt, want het helpt mij heel erg met het verbeteren van mijn blog. Don’t worry, je hoeft geen gegevens in te vullen en het programma is 100% veilig. Het kost je hooguit 5 minuten.

Alvast heel erg bedankt!

Klik hier om naar de enquete te gaan.

2 gedachtes over “Help mij Lovely Beauty Dreams verbeteren! – Enquete

Geef een reactie

