The Unsuccesful Adulting Tag

Toen ik deze tag zag bij Teske kon ik niet wachten om deze ook te doen. Ik ben natuurlijk nog niet volwassen, maar ik besloot hem toch maar te doen. Op het moment heb ik namelijk echt een beetje een writers-block en tags helpen dan enorm. En ik vond de tag dus al super leuk, zoals ik eerder al zei. Let’s do this!

1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?

De afgelopen week. Hmm… waarschijnlijk een paashaas. Als je dat onder eten rekent natuurlijk. Qua avondeten, pannenkoeken? Is dat onvolwassen eten?

2. Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?

Niet vaak. Meestal is het mijn plan om om 22:00 te gaan slapen, en dat lukt dan meestal toch net niet. Dan is het opeens 23:00, haha.

3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?

Totally Spies op Netflix toen ik ziek was en dus echt iets luchtigs moest kijken. De laatste kinderfilm is waarschijnlijk de Aristocats, ook toen ik ziek was, haha.

4. Wat is het laatste dat je bent vergeten?

Ik moest nog 2 briefjes inleveren bij mijn mentor voor een project op school. Maarja, vergeten, oeps. Dus dat moet morgen dan maar.

5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?

Ja, als ik even heel snel ergens naar moest kijken ofzo. Maar, niet voor lang natuurlijk.

6. Wat is je meest ranzige gewoonte?

Nagels bijten en mijn make-up kwasten niet vaak genoeg schoonmaken. Nagels bijten, ik erger me echt mateloos eraan maar vooral als ik veel stress heb kan ik niet stoppen. Oeps. Dit is dus ook de reden waarom er nooit nagellak reviews online staan. En wat betreft het schoonmaken van mijn kwasten… Ik weet dat het niet goed is om ze niet genoeg schoon te maken i.v.m. bacteriën die niet alleen op je huid maar ook in je make-up gaan, maar be honest, bijna iedereen is eigenlijk te lui om dit te doen. Ik ga me voornemen om dit weekend mijn kwasten goed te reinigen!

7. Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?

Geen een! Ha! Mijn moeder doet namelijk het wassen en opvouwen, dus ik heb alles altijd netjes (of nouja, wat je netjes noemt met alle shirts op de bodem) in mijn kast liggen.

8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?

images (1)

9. Wat is je meest nerderige eigenschap?

Mijn Sims verslaving maybe? Is dat nerderig?

10. Wanneer is voor het laatste het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?

Truffels, in december. Oeff, wat was dat moeilijk!

11. Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?

Ik bijt op mijn lippen, ik draai mijn haar rond mijn vinger en ik weet nooit hoe ik moet zitten. En als ik zenuwachtig ben dan bijt ik mijn nagels, begin ik te trillen en wordt ik heel snel misselijk. En vergeet het blozen niet natuurlijk..

12. Wat was de laatste rekening die je “verstopte”?

Dat was maandag van mijn Sims 4 spel. Ik moest hem nog betalen maar dat hebben mijn ouders voor mij betaald. Lief!

Q: Wat is jouw meest nerderige eigenschap?

Een gedachte over “The Unsuccesful Adulting Tag

Geef een reactie

