Lifestyle

3 boeken die ik echt moet gaan lezen

Boeken. Ik heb er erg veel en ik doe er veel te weinig mee. Laatst heb ik mijn boekenkasten flink uitgezocht en ik heb iets meer dan 3 planken over. Ik kwam er ook achter dat ik meer dan de helft van die boeken niet gelezen heb. Oeps. Vandaag maak ik het lijstje met 10 boeken die ik echt moet gaan lezen, om mezelf te pushen zodat ik eindelijk ga lezen, en om jullie inspiratie te geven voor leuke boeken!

Books
bron: www.weheartit.com

1. Happy Life, geschreven door Mascha Feoktistova van beautygloss.nl

Happy life is echt een inspirerend boek! Ik heb dit boek al een keer gelezen op school (bij ons op school hebben we een leesuur, je mag boeken van huis mee nemen om te lezen) maar toen kon ik mijn aandacht er toch niet zo goed bijhouden. Het was het eerste lesuur, en tja, dan val ik echt bijna in slaap als ik ga lezen. Anyway, hier ga ik na dit artikel in beginnen!

2. Girl Online, geschreven (nouja, soort van) door Zoe Sugg van zoella.co.uk

Girl Online gaat over een meisje die blogt over haar vrienden, jongens, en eigenlijk gewoon over haar hele leven. Ook heeft ze last van paniekaanvallen, wat Zoe zelf ook heeft. Ik was al in dit boek begonnen, maar eigenlijk ben ik nooit verder gaan lezen. Het boek leest wel makkelijk weg, de letters zijn vrij groot. Ik heb het boek in het Engels gekocht, maar hij is ook vertaald naar het Nederlands. Maar, een tip, als je Engels kunt kun je beter de Engelse versie kopen. Vaak is het origineel toch leuker geschreven dan het vertaalde boek.

3. De boeken van de Hunger Games serie

Volgens mij hoef ik dit niet echt uit te leggen. De Hunger Games is natuurlijk een super populaire trilogie en de boeken zagen er zo leuk uit in de winkel dat ik ze niet kon laten liggen. Neon kleurtjes, oeh. Daarnaast vond ik de eerste film geweldig (de rest moet ik nog kijken, oeps) en ben ik benieuwd wat er nou leuker was, de film, of het boek.

Q: Wat is jouw favoriete boek?

Een gedachte over “3 boeken die ik echt moet gaan lezen

  1. Ik houd heel veel van lezen, dus ik kan veel titels opnoemen. Maar als ik moet kiezen ga ik voor de divergent-trilogie en de test-trilogie.

Geef een reactie

