Food

Cook Challenge tussenstand – Maart

Een tijdje terug schreef ik een artikel over de Cook Challenge waar ik aan mee doe. We gaan het hele jaar (nouja, tot december) bakken, en wie aan het eind het meeste heeft gebakken, die wint. Elke maand ga ik een tussenstand delen op mijn blog. De reacties op het vorige artikel waren namelijk erg positief, dus nu ben ik helemaal enthousiast om alles te delen op mijn blog!

Maart

Judith

  • Appel-kaneel cake
  • Aardappel cupcakes
  • Kwarktaart

Lianne

  • Appel-kaneel cake
  • Basic cupcakes
  • Gevulde eieren

Ik

  • Milka Cheese Cake
  • Chocolade cupcakes

Ik lig achter! Haha. Gelukkig ga ik met Pasen lekker bakken, dus dan heb ik hopelijk weer een beetje voorsprong. Ik heb tot nu toe alleen nog maar met een bakmix gewerkt, maar met Pasen is mijn plan om ook wat echte recepten te doen. Waarschijnlijk maak ik hier nog een video of een artikel over, als het goed is gelukt.

Volgende maand dus weer een nieuwe tussenstand!

Geef een reactie

