Beauty

Hema Soft Matt Lipbalm 01 en 03

Hema vind ik een van de fijnste budget make-up merken. Ze hebben niet alleen de standaard dingetjes, ze brengen soms ook leuke collecties uit. Lipbalms, speciale highlighters, i love it. Deze Hema Soft Matt Lipbalms kon ik dan ook niet laten liggen. Ik nam twee kleuren mee; een nude kleur en een roze kleur, die me echt doet denken aan de zomer. Kijken jullie mee?

DSC_5451

De verpakking is handig. Gewoon een potlood, maar je ziet wel meteen wat voor kleur het is. Want niet alleen de onderkant, maar ook de dop heeft een kleur. Zo hoef je het niet op de kop neer te zetten. Handig!

DSC_5426

De bekende chubby sticks vorm. Tja, wat kan ik hier nog over zeggen.. fijn vind ik ze meestal niet omdat ze vaak net over de lijntjes heen gaan. Maar het voelt wel lekkerder aan dan een lipstick of lipgloss.

DSC_5431

De swatches. Goed pigment! Wel vind ik dat deze kleuren een beetje veel lijken op de kleuren die ik laatst ook al reviewde van de Body Shop (klik hier voor dat artikel). Die kleuren vond ik mij echt niet staan, dus hier werd ik redelijk bang.. de kleuren zijn heel anders als op de dop!

DSC_5435

01. De nude kleur die iets peachy is. Vind ik deze kleur mij mooi staan? Nee. Maar vind ik hem lelijk? Nee, ook niet. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken… niet mijn ding, maar ook ver van lelijk.

DSC_5446

De felle kleur vind ik best gaaf. Ik draag eigenlijk nooit felle lipkleuren, en ik had gehoopt dat deze kleur toch ietsje meer draagbaar zou zijn. Ach, het geeft wel meteen een zomers gevoel! Het doet me denken aan watermeloenen en bloemen.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat vrij makkelijk. Wel moet je oppassen dat je niet over de lijntjes gaat.
Longlasting: Best wel, al overleven ze het maar een paar uur, mits je niet eet of drinkt.
Pigment: Het pigment is prima.
Effect: 01 is draagbaar, 03 is fel.
Verkrijgbaarheid: Bij de Hema.
Dierproefvrij: Ja.
Geur: Geen geur vernomen.
Verpakking: De verpakking is simpel en handig, je kunt de kleur meteen zien.
Overige min/pluspunten: De kleur op de verpakking is anders dan de kleur op je lippen.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja
Prijs: €3,50
Cijfer: 8

Q: Wat vind jij van 01?

2 gedachten over “Hema Soft Matt Lipbalm 01 en 03

Geef een reactie

