Lifestyle

Kinderfoto’s

Iedereen kent ze wel. Die gênante foto’s van vroeger. Want of je er nu heel raar op staat, of gewoon lachend, je zag er toch heel anders uit dan nu. Ik kan momenteel niet zoveel met mijn rug. Het enige wat ik zonder te veel pijn kan is zitten, of liggen. Na een tijdje begint dat natuurlijk erg te vervelen en ik ging maar eens foto’s terug kijken. Vandaag laat ik een paar kinderfoto’s van mij zien, omdat ik het stiekem best grappig vindt, en ik schaam me er niet voor om ze te delen. Want, hoe erg je je er ook voor schaamt, jij hebt dat gedaan, en daar mag je trots op zijn, haha. Nu zou ik sommige dingen echt niet meer doen als er mensen bij zijn. Let’s take a look!

Het zijn allemaal foto’s van 2006. Hier was ik dus 5 of 6 jaar oud.

DSC_1507

Yep, that’s me.. op een gorilla. Vraag me niet waarom ik dit deed, maar ik vind het best grappig als ik er zo naar kijk, haha. Ik laat trouwens van elk jaar een paar foto’s zien, normale, en zulke foto’s!

DSC_1516

Deze is dan wel een stuk beter, hihi. Trouwens, sokken in sandalen, omg, not done.

DSC_2037

In het sprookjesbos in Valkenburg. Deze attractie vond ik vroeger altijd zo leuk!

DSC_2042

Bitch, what did you say?

DSC_2319

Yaaaay! Ik was vroeger altijd over-enthousiast en na een tijdje was ik het echt helemaal zat. Echt, dan was ik de eerste minuut echt helemaal blij, en daarna wou ik er uit. Hier was ik blijkbaar dus super blij!

DSC_2482

Overenthousiast 2.0. Dit was trouwens in Plopsaland in België.

Q: Schaam jij je voor je kinderfoto’s?

Geef een reactie

