Ik stop (tijdelijk) met bloggen

Na een lange tijd na denken heb ik besloten om tijdelijk te stoppen met mijn blog. Er gebeurd veel in mijn leven, en ik vind dat ik even de tijd voor mezelf moet nemen. Elke keer als er geen artikel online staat voel ik me schuldig, terwijl ik de tijd die ik normaal in het artikel stopte, aan mezelf besteedde. Vorige week werd het me even helemaal te veel, met Zayn die weg ging bij One Direction, en ik vind dat ik even rustig aan moet doen. Over een paar weken is het vast wel weer goed en komen er weer artikelen online. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Liefs,

Daphne.

7 gedachtes over “Ik stop (tijdelijk) met bloggen

    • 1 april, haha. Alles over mijn gevoelens en dingen die om me heen gebeuren, dat is allemaal waar. Maar vaak helpt bloggen juist om even lekker bezig te zijn, even alles vergeten. Ik wou niet alweer een personal update doen, dus ik dacht, ik mix het met 1 april. Ik stop dus niet met bloggen, maar mocht er een keer niks online staan, dan komt het door stress, iets wat er is gebeurd, of door iets lichamelijks.

      • Haha, ja toen ik een paar uur later met mijn vriendinnen over 1april-grappen sprak bedacht ik me ook dat dit een 1april-grap was, haha. Succes met wat je doormaakt! Hopelijk komt alles weer goed.

  1. Is dit een 1april grap? Of is het echt? Als het wel echt is, veel sterkte. En natuurlijk begrijpen we dat. Je (mentale) gezondheid gaat voor!

    • Het is deels 1 april. Ik stop niet met mijn blog, maar er gebeurt wel erg veel in mijn leven waardoor ik me echt slecht voel soms. Ik werk het lichamelijk ook bijvoorbeeld, mijn hele spieren zijn stijf door de stress. Maar ik wou eigenlijk ook niet alweer een personal update doen, dus ik dacht, dan beter zo.

Geef een reactie

