Lifestyle

Notitieboek en agenda van Webprint

Ik ben dol op kantoorartikelen. Notitieboekjes, agenda’s, pennen, opruimbakjes, washi tape, mappen. Op de site van Webprint kun je zelf notitieboekjes, agenda’s, kalenders, muismatten en nog veel meer maken. Ook kun je foto’s laten printen, een fotoalbum laten maken, een poster of zelfs een foto op canvas, aluminium, plexiglas en hout. Er is heel veel keus. Zelf heb ik een notitieboekje en agenda laten maken, en die ga ik vandaag voor jullie reviewen.

DSC_5823

Dit zijn de leuke dingetjes die ik heb laten maken. Ik heb gekozen voor een One Direction agenda en een echte Lovely Beauty Dreams notitieboek! De agenda gebruik ik gewoon voor school en voor afspraken, en het notitieboekje ga ik gebruiken om belangrijke dingen in bij te houden die over mijn blog gaan, bijvoorbeeld statistieken, samenwerkingen en uitgaves aan mijn blog.

DSC_5812

Eerst laat ik jullie de agenda zien. De bladen zijn verbonden met een ringband. Dit vind ik zelf altijd heel handig werken. Aan de voor en achterkant zit een doorzichtige kaft. Zo verkreukelen de bladen ook minder snel. Het is een jaar agenda, en dat betekend dus dat heel 2015 er in staat. Ik vind dit altijd wel handig, want als ik bijvoorbeeld een evenement heb kan ik aftellen, en dan stopt de agenda niet in de zomervakantie. Het enige wat ik mis is een lintje om te zien waar je bent, maar dat is zo opgelost met een bladwijzer.

DSC_5814

Het papier is glad. Het geeft een hele mooie uitstraling. Wel moet je oppassen dat je geen vlekken maakt doordat je over het inkt veegt, maar als je voorzichtig bent moet dit geen probleem zijn, want het inkt is natuurlijk snel droog.

DSC_5818 (2)

De foto’s in de agenda zien er heel goed uit! Ze zijn heel mooi scherp en dit lijkt prachtig op het gladde papier. I love it!

Wil jij ook een agenda maken? Klik hier!

DSC_5799 DSC_5805

En dit is mijn notitieboek. Wauw, wat ben ik hier blij mee! Het doet me denken aan een stevig werkboek. De kaft is netjes afgewerkt en het ziet er super uit. Ook hier zijn alle foto’s heel scherp.

DSC_5725

Aan de binnenkant heb je lijntjespapier. Je kunt ook kiezen voor een tekenboek, dan zitten er geen lijntjes in. De kwaliteit van dit boek is trouwens heel erg goed!

Wil jij ook een notitieboek of tekenboek maken? Klik hier!

De conclusie

Levering: De spullen zitten heel goed verpakt en werden heel snel bezorgd.
Kwaliteit: De kwaliteit van de spullen is heel goed.
Kwaliteit van de foto’s: De foto’s zien er heel mooi uit!
Min/plus puntjes: Het is makkelijk te bestellen, en het is heel persoonlijk omdat je zelf alles in kunt vullen qua foto’s. Een lintje in de agenda om snel je bladzijde weer te vinden zou makkelijk zijn, maar dit is geen must.
Verkrijgbaarheid: Op de webshop www.webprint.nl
Aanrader: Ja!
Prijs: De agenda kost €17,95 en het notitieboekje kost €12,95
Cijfer: 10

Q: Wat vind jij van de spullen die ik heb laten maken?

* Ik heb deze producten ontvangen om te reviewen*

3 gedachten over “Notitieboek en agenda van Webprint

Geef een reactie

