Where do broken fans go

25 maart 2015. De dag waarop ik 100 followers haalde (thank you so much!), maar ook de dag dat Zayn One Direction verliet en mijn hart brak. Het klinkt heel dramatisch en nep misschien, maar alle jongens van One Direction betekenen veel voor me. Toen ik dan ook zag dat Zayn weg ging, was ik echt kapot. Ik sliep niet meer, at niet meer, en kon alleen maar huilen.

Ja, veel van jullie zullen denken, oh, weer zo’n gekke directioner. En ja, als ik het zelf niet had mee gemaakt had ik niet verwacht dat je zoveel kan geven om iemand die je eigenlijk niet kent. Maar het is dus wel zo. Gelukkig gaan de andere jongens nog door, en kan ik daar wat steun uit halen, maar het is moeilijk. Niet alleen voor mij, voor miljoenen meisjes en ook voor alle jongens.

Dat laatste vind ik misschien nog wel het ergste, de andere jongens verdrietig zien. Louis, Harry, Liam, Niall, ze zijn ongelofelijk sterk om door te gaan zonder Zayn. Harry heeft Zayn zijn ring gegeven (die draagt Zayn nu aan zijn ketting), en Harry zing nu met Zayn zijn microfoon. Louis draagt Zayn zijn sweater. Het laat zien hoeveel Zayn eigenlijk voor de jongens betekende. En het doet pijn om de jongens te zien huilen, of de tranen in hun ogen te zien.

Wat mij wel verbaast is dat hij solo gaat. Dit is nog niet confirmed, maar het staat in veel kranten enzovoort. Zayn was altijd al verlegen, en de andere jongens beschermden hem altijd een beetje. Ook gaf Zayn als reden op dat hij een rustiger leven zou willen, en dat krijgt hij niet met een solo carriere.

Anyway, ik heb het er erg moeilijk mee en hoewel veel mensen dit niet zullen begrijpen, leek me het beter om dit artikel te schrijven om het allemaal wat duidelijker te maken.

Inmiddels haal ik al mijn steun uit Liam. Hij is altijd degene die het hele fandom weer bij elkaar krijgt, en probeert ons weer blij te maken. Ook heeft hij ons hoop gegeven. Toen een fan aan Liam vroeg, via een DM op twitter, of Zayn weer terug komt, zei Liam; He will, one day. En dit geloof ik. Zayn heeft nooit gezegd dat hij voor altijd stopt. Hij heeft wel gezegd; I just need to relax for a bit.

Laat ik het hier maar mee afsluiten. Ik werd fan van One Direction in november 2011, en ik zal ze blijven supporten tot het eind. Ook Zayn, ook als hij niet terug komt bij One Direction. Want, 4 in our eyes, but 5 in our hearts. Zayn blijft altijd een van de pijltjes in de tattoo van Liam, en hij blijft altijd een punt van de ster in de tattoo van Harry. Voor de fans zal Zayn altijd bij One Direction horen.

De laatste 5/5 foto...  Niall, Louis, Zayn, Liam,  Harry

De laatste 5/5 foto…
Niall, Louis, Zayn, Liam, Harry

Vanaf nu komen er weer meer beauty artikelen online, I promise. 

2 gedachtes over “Where do broken fans go

  1. Leuke blog post! Vind 1D een leuke boyband and hoopte dat ze allemaal bij elkaar zouden blijven. 🙂 Maar helaas is dat niet zo…. ;( Maar gun het hem wel om zijn eigen keuze te maken en we horen vast nog wel dingen van hem! Goed weekend, Isabella x

    • Ik gun het hem ook heel erg! Als hij niet blij was in One Direction, dan is het goed dat hij er mee stopt voordat het helemaal mis met hem ging. Ik wil het beste voor hem. Het doet alleen pijn om hem los te laten na bijna 5 jaar.

Geef een reactie

