Essence All About… Romance, Deepsea & Sunrise.

De Essence All About palettes vind ik heel fijn. Ik was dan ook heel blij toen ik zag dat er weer twee nieuwe palettes bij kwamen! Ik had ze allemaal al, maar Sunrise was kapot gegaan. Daarom review ik vandaag voor jullie de twee nieuwe palettes; Romance & Deepsea en de ‘oude’ Sunrise.

All about… beauty; het motto van deze twee nieuwe oogschaduwpaletten. Vanaf februari 2015 is er het “all about deepsea” supercoole oogschaduwpalet met drie nude tinten en drie aqua-kleuren en de “all about romance” versie met wit, mint, rosé, abrikoos en twee bruintinten voor een romantische oogmake-up. De verschillende kleurtjes hebben glimmende en matte effecten – voor eindeloos variëren. Verkrijgbaar in totaal vijf kleurcombinaties.

DSC_4576

De verpakking is hetzelfde als de andere All About palettes. De palettes bevatten 6 kleurtjes.

DSC_4580

Ik begin met het Deepsea palette. Dit palette bevat 3 natuurlijke, goud/bruin tinten en 3 blauwe kleuren. Ik vind het palette erg mooi ogen en erg leuk voor in de zomer.

DSC_4591

Dit zijn de kleuren in close-up. Ze zien er goed uit, en ook best origineel. Zulke kleuren heb ik nog niet veel in mijn stash.

DSC_4921

Het pigment is goed, maar het kan beter. Vooral de eerste, derde en vijfde kleur hadden beter gekund. Mijn favoriet is de vierde kleur.

DSC_4917

En dit is dan de ooglook die ik er mee maakte. De oogschaduws blenden lastig, en de kleur zit dus een beetje op één plek. Heel erg vind ik dit niet, want het geeft alsog een leuk effect.

DSC_4584

Het All About Romance palette bevat pastel tinten, met wat donkere kleuren to spice it up. Dit palette vind ik erg leuk van de lente!

DSC_4595

De kleuren zien er goed uit. Vooral de roze en de kleur daarnaast vind ik erg mooi.

DSC_4616

Het pigment ziet er goed uit, zeker voor deze lichte kleurtjes. Wauw, hier kan ik wel wat mee!

Romance

En dit is dan de look. Wauw, ik vind dit echt een hele mooi look, net iets anders dan normaal. Dit palette ga ik vaker geruiken!

DSC_4604

All About Sunrise bevat gouden/oranje tinten, met bruine invloeden. Dit palette is echt heel mooi voor het warmer weer!

DSC_4610

Ook deze kleuren zien er weer goed uit. De bovenste kleuren en de zalm kleur onderaan vind ik vooral heel mooi.

DSC_4619

Wauw, dit pigment! Echt super! Hier kun je zeker mooie looks mee maken! De look die ik hiermee gemaakt had is helaas niet opgeslagen, dus daar heb ik geen foto van. Maar ook op de ogen pakken de kleuren goed en blenden ze fijn.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat heel makkelijk. Je kunt de kleuren namelijk goed blenden. Je moet wel oppassen met fall-out.
Longlasting: Na zo’n 5 uur zijn de kleuren helemaal weg, en zit het allemaal in de crease. En dat is met oogschaduwbasis..
Pigment: Het pigment is prima.
Effect: Je kunt er mooie looks mee maken.
Verkrijgbaarheid: Bij de Kruidvat en Trekpleister.
Dierproefvrij: Ja.
Geur: Geen geur vernomen.
Verpakking: De verpakking is simpel en net als de andere All About palettes.
Overige min/pluspunten: De verpakking gaat soms een beetje moeilijk open. Op All About Deepsea brak ik mijn nagel…
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja, vooral Sunrise.
Prijs: €3,59
Cijfer: 9

DSC_4622

Q: Welk All About Palette vind jij het mooist?

5 gedachtes over “Essence All About… Romance, Deepsea & Sunrise.

  1. Pingback: De meest gelezen artikelen op mijn blog. | Lovely Beauty Dreams

  2. Pingback: Ik als blogger tag | Lovely Beauty Dreams

Geef een reactie

