Leuke spulletjes op marktplaats te koop!

Oke, een beetje zelfpromotie, maar ik heb heel veel spulletjes op Marktplaats gezet gisteren! Omdat ik pas van plan was om morgen helemaal weer te focussen op mijn blog, maak ik even een snel artikel over deze spulletjes.

Boeken.

Dit is de grootste categorie. Ik verkoop een omnibus van Hoe Overleef Ik, een Bodieboost boek, een Justin Bieber boek, moppenboeken, Donald Duck pockets & het boek Puppy Patrol; Hond Vermist.

Fashion.

Ik verkoop sportschoenen van Celtics, maat 40. Deze schoenen zijn wit met paarse details. Daarnaast verkoop ik ook sneakers van Le Coq Sportif, ook maat 40. Deze zijn grijs met zilveren invloeden en hebben verschillende tintjes.

Muziek merch.

Muziek spulletjes, tja, daar ben ik gek op. En daardoor koop ik soms ook iets te veel.. Zoals deze Michael Jackson puzzel bijvoorbeeld, nog nooit open gehad. En zo ook deze Nick en Simon deurposter van Vinyl, nog nooit geopend.

Decoratie.

In deze categorie heb ik twee dingetjes. Het eerste is een mooi beeldje van twee papegaaien. Hij wordt verkocht wegens een nieuw kleurenschema in mijn kamer. Het tweede decoratie item is van een meisje met een emmer. Deze staat heel leuk in een meisjes kamer of een kamer met een pastel thema.

Kinderspullen.

In deze categorie verkoop ik een vrolijke badpak van het merk Minymo, maat 140. Ook verkoop ik een girly, roze spaarpot en ik verkoop Bema zwemvleugels.

Overige.

Verder verkoop ik nog een zadelhoes met twee leuke printjes. Deze past om elk zadel.

Ik ben aan het opruimen, dus er komt waarschijnlijk snel wat nieuws bij! Vanaf morgen weer beauty related artikelen.

Geef een reactie

