Cook Challenge met Lianne en Judith!

Even een snel artikel vandaag, met wat informatie over een project waar ik aan mee doe. Mijn vriendinnen Lianne en Judith kwamen met het idee om een challenge te doen. Wie het meeste gebakken heeft, in dit jaar. We begonnen gisteren en de uitslag is in eind december.

informatiecookchallenge

Het doel is dus om de meeste dingen gebakken te hebben in het eind van dit jaar. Koekjes, broden, cakes, taarten etc. De leukste recepten die ik probeer zullen ook online komen op mijn blog.

Ik vind het erg leuk en ik heb gisteren al twee dingen gebakken; Chocolade Cupcakes en een Milka Choco Cheesecake. Lianne, Judith en Britt komen namelijk vandaag, en het leek me sowieso al heel leuk om een soort van ‘high tea’ te doen. Sfeerfoto’s komen misschien nog online, ligt aan hoeveel foto’s ik heb kunnen maken.

Vind je het een leuk idee? Je kunt onze standen volgen op de Instagram accounts: cook_challenge_lianne, cook_challenge_juud & cook_challenge_daphne

Heb je nog leuke recepten? Laat ze achter in de reacties!

2 gedachtes over “Cook Challenge met Lianne en Judith!

Geef een reactie

