Sunday Plog #1, 15-3-2015

Iets wat ik nog nooit heb gedaan is ploggen. Je dag vastleggen op foto. Ik heb één keer een weekly photodiary gedaan, maar ik vergat eigenlijk steeds foto’s te maken toen. Gisteren had ik een chill dagje, en het leek me dus wel leuk om te gaan ploggen. Laat me even weten of jullie dit leuk vinden, want dan ga ik dit vaker doen!

image

Ik begon de dag met wat muziek. Ik werd rond half 8 al wakker, maar bleef lekker in bed tot 10 uur. One Last Time van Ariana Grande is zo’n mooi nummer!

image

Ook checkte ik even hoeveel volgers ik heb. Nog 3 volgers tot de honderd! Ik had in het begin niet eens gedacht dat ik de 20 zal halen. Dankjewel! Bij de honderd komt er iets super leuks online.

image

Daarna ging ik even kijken op Ebay. Kijk hoe schattig deze doosjes zijn. Ik wil graag sparen voor een nieuwe camera, dus ik kocht niks.

image

Bizou was weer heerlijk druk vandaag. Spelen, klimmen, uitdagen. Dat is immers wat Bizou dagelijks doet.

image

Ik ging even naar een stadje dicht bij om wat boodschappen te doen. Dinsdag komen er wat vriendinnen langs (we zijn vrij van school, studie dag) dus dan moet er natuurlijk wel wat in huis zijn!

image

Op naar de Plus markt!

image

En daarna nog even langs bij mijn opa & oma.

image

Even snel een selfie voordat ik weer het huis in ging, haha.

image

Ik ging even Biologie leren en wat samenvattingen maken voor deze week. Ik was best trots op deze nagetekende nier. Vinden jullie nieren trouwens ook zo op champignons lijken?

image

Time for dinner. Als toetje had ik vanille vla met lange vingers erdoor. Dat is echt heel lekker, en voor een keer mag het.

image

En weer verder met huiswerk. Deze tekening was even mislukt…

image

En ’s avonds moest ik hoognodig opruimen! Want wow, dat was wel even nodig. Nu ziet alles er weer super uit!

image

En toen ik uiteindelijk op mijn kamer was was het al 5 voor 11! Ik ben in totaal zo’n 3 uur aan het opruimen geweest, en er moet nog wel iets gebeuren. Wow!

image

Inmiddels is het 10 over 11 en ik lig dit artikel te schrijven. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen/zien. Het is wat handiger dan vloggen en alsnog leuk om te doen. Maar het is dus al best laat, ik ben erg moe van het opruimen en ik heb morgen natuurlijk gewoon school, dus ik ga slapen. Doegh!

Q: Hoe lang doe jij over je kamer opruimen?

3 gedachtes over “Sunday Plog #1, 15-3-2015

Geef een reactie

