Beauty

Benefit Roller Lash

Met mascara’s heb ik echt een haat-liefde verhouding. Ik houd van het effect, maar vaak irriteren ze mijn ogen of klonteren ze op mijn wimpers enorm. Toen ik op verschillende blogs positieve reviews las over de Benefit Roller Lash werd ik nieuwsgierig. Normaal koop ik mascara’s die echt budget tot low-budget zijn, en €25,- is toch wel wat prijzig. Maar, toen ik in Assen was nam ik mijn VVV bon mee, zodat ik een MAC lipstick kon scoren bij de Douglas. Helaas was er bij die Douglas geen MAC Counter, maar wel een Benefit Bar! Uiteraard hadden ze de Benefit Roller Lash daar, en mijn moeder wou de €10,- wel voor me bij betalen. Nou, toen was alle twijfel weg. Ik kocht uiteindelijk de Benefit Roller Lash mascara en vandaag kunnen jullie hier alles over lezen.

DSC_5233

De verpakking is heel mooi. Er staat ook erg veel informatie op.

DSC_5240

En vooral de achterkant bevat veel informatie. De ingrediënten, het effect, en ook wat voor een borsteltje het is. De sterretjes vind ik echt zo leuk, het geeft een heel spectaculair effect.

DSC_5241

Ook zit er een papiertje in met informatie. Dit vind je echt alleen maar bij luxe merken. Zo leuk, een soort mini persberichtje.

DSC_5246

De verpakking van de mascara zelf vind ik ook heel mooi. Glanzend zwart met roze invloeden. Ook is de verpakking speciaal. Er komt namelijk weinig lucht in bij het open doen. Normaal gesproken trek je het borsteltje zo uit de verpakking. Deze mascara bied iets meer weerstand. Zo gaat het minder snel kapot en droogt het minder snel uit.

DSC_5253

Het borsteltje is dun,  met hele kleine haartjes. Zelf vind ik deze borsteltjes vaak erg fijn. Het geeft op mijn wimpers meestal een mooi effect met veel volume, en weinig klontjes. Wel moet je oppassen met te veel mascara aanbrengen, op mijn wimpers een tweede laagje met zulke borsteltjes betekend vaak; oeps, spinnenpoten. En tja, dat wil je echt niet..

DSC_5356

En hier zie je het effect. Mijn wimpers zijn er mooier door gekruld en hebben meer volume. Ze lijken langer en zijn mooi zwart. Eigenlijk niks op aan te merken dus. Het aanbrengen viel me reuze mee. Geen last van klontjes en tot mijn verrassing ook niet van spinnenpoten. Excusez-moi voor de rest van mijn oogmake-up, ik had een kort dagje school en daarna dacht ik nog wel even foto’s te kunnen schieten, en toen heb ik er niet echt bij nagedacht dat de ogen niet zo mooi meer waren.

DSC_5362

Ik vind het effect echt heel mooi. Ook irriteert het mijn ogen niet. Enorme pluspunt, want de meeste mascara’s irriteren mijn ogen mateloos.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat heel makkelijk. Je krijgt geen last van klontjes of aan elkaar geplakte wimpers.
Longlasting: Ja, zeker weten!
Pigment: De kleur is goed zwart.
Effect: Veel volume, lichte krul, mooie zwarte wimpers, en je wimpers lijken langer.
Verkrijgbaarheid: Bij de Douglas.
Dierproefvrij: Helaas niet.
Geur: Geen geur vernomen.
Verpakking: De verpakking is erg mooi. Zwart met roze invloeden. I like it.
Overige min/pluspunten: Het irriteert mijn ogen niet, zo fijn! Ook is de verpakking handig, het droogt niet snel uit en er komen niet snel bacteriën bij.
Limited Edition: Nee.
Aanrader: Ja, zeker weten!
Prijs: €25, iets prijzig, maar je krijgt wel iets heel goeds voor je geld.
Cijfer: 9.5. Als de mascara iets goedkoper was geweest, had het een 10 gekregen.

DSC_5257

Q: Heb jij een product van Benefit in je stash? Zoja, welk product en wat vind je ervan? Ik ben erg benieuwd!

8 gedachten over “Benefit Roller Lash

  1. Ik heb ondertussen al een heleboel Benefit producten in m’n stash en het is echt een fijn merk. Vooral hun boxed blushes vind ik super! 😀 Met hun mascara’s heb ik nog geen ervaring maar deze ziet er alleszins goed uit.

    1. Ik vond Benefit altijd een beetje te duur, aangezien ik echt zo iemand ben van; liever meer goedkope spulletjes dan iets duurs. Maar ik zie wel echt in dat je wel waar krijgt voor je geld, dus het kan best zijn dat ik vaker iets van merken zoals Too Faced, Benefit en MAC ga kopen.

Geef een reactie

