Beauty

LOOK (oude FOTD) – Still in the Christmas spirit.

Toen ik eens rond keek in mijn blogfoto’s vond ik foto’s van een look! Ik heb al een tijdje geen FOTD gedaan, maar deze moest blijkbaar nog online komen. Dit komt dus vandaag online, haha. De look was rond Kerst, en is dus ook een beetje in de kerstsfeer. Beetje laat, maar ik hoop dat jullie h’m alsnog leuk vinden. Excuses voor de concealer vlek rechts onder, ik was blijkbaar vergeten de concealer in te deppen.

DSC_3624

DSC_3634

DSC_3642 DSC_3625

Q: Welke soort make-up looks vind jij het leukst? (Welke kleuren, wat voor eyeliner, enz.)

2 gedachten over “LOOK (oude FOTD) – Still in the Christmas spirit.

Geef een reactie

