Lifestyle

Foto’s gemaakt bij de dierenweide.

Dieren blijft het leukste om te fotograferen. Ze zijn gek genoeg vaak erg fotogeniek en kijk soms ook gewoon in de camera zodra ze er een zien. Ik wil dan ook vaak graag naar een dierenweide of dierentuin, zodat ik mooie foto’s kan maken van de leukste dieren. Zondag moest ik voor school toch al foto’s maken, en toen we bij de dierenweide langs gingen kon ik het dan ook niet laten om even foto’s te schieten. Ik deel hier de leukste!

DSC_5217 DSC_5213 DSC_5205 DSC_5199 DSC_5198 DSC_5197 DSC_5177 DSC_5176 DSC_5169 DSC_5166

DSC_5152

Q: Wat is jouw lievelingsdier? De mijne is een kat, maar eigenlijk vind ik (bijna) alle dieren leuk. 

4 gedachten over “Foto’s gemaakt bij de dierenweide.

    1. Jaa! We hebben in de buurt ook een dierenweide waar je bij de dieren in mag. Daar ga ik denk ik even heen als de kleine geitjes en lammetjes er weer zijn. Zo schattig!

Geef een reactie

