Beauty

Hema Easy Shine Lipbalm 02 & 04

Toen ik laatst bij de Hema was moest ik weer even langs het make-up schap lopen. Ik had het een paar weken vermeden, omdat ik eigenlijk wil sparen voor een camera, maar nu moest ik toch even kijken van mezelf. Ik zag een paar nieuwe producten liggen, waaronder de Easy Shine Lipbalms. Snel swatchte ik de testers even en ik koos twee mooie kleuren uit. Een koraal kleur en een roze kleur.

DSC_4804

De verpakking is simpel, maar ziet er leuk uit. Het zijn chubby sticks die je omhoog kunt draaien. Onderaan zit een gedeelte waar je aan kunt draaien en dan gaat de stick wat omhoog.

DSC_4805

De punten hebben een ronde kegelvorm. Zelf vind ik ze iets te groot voor een creamy product. Zo kun je het namelijk minder goed aanbrengen, je zit er al snel naast.

DSC_4807

Het pigment is goed, maar heel dekkend is het niet. Aan de ene kant logisch natuurlijk, het blijft een balsem. Over het pigment is niet veel te zeggen verder. Het is goed, maar niet perfect. Voor een lippenbalsem is het pigment wel erg goed.

DSC_4810 DSC_4813

Zoals je ziet, en zoals ik eerder al zei, is het moeilijk om het netjes aan te brengen. Het zit een beetje naast de lijntjes. De kleur pakt wel mooi op de lippen, het dekt best goed.

DSC_4822 DSC_4817

En nu de koraal kleur. Ook deze dekt goed, maar brengt moeilijk aan. Wel zie je met deze kleur velletjes een stuk sneller.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat lastig. Door de creamy textuur zit je al snel buiten de lijntjes.
Longlasting: Niet echt, maar het is een lippenbalsem, daar kun je dit niet echt van verwachten.
Pigment: Het pigment is goed.
Textuur: Zacht, als je het mij vraagt iets te zacht.
Verkrijgbaarheid: Bij de Hema filialen en op Hema.nl
Dierproefvrij: Ja.
Geur: Ik heb geen geur vernomen bij het gebruiken.
Verpakking: De verpakking is simpel, maar mooi.
Overige min/pluspunten: De koraalkleur maakt velletjes meer zichtbaar.
Limited Edition: Nee
Aanrader: Wil je een verzorgend product met veel glans en kleur? Dan ja.
Prijs: €3.50
Cijfer: 8

Q: Welke kleur lipstick draag jij het liefst?

4 gedachten over “Hema Easy Shine Lipbalm 02 & 04

Geef een reactie

