Food·Lifestyle

Spa Bruisend & ….

Toen ik dit persbericht kreeg, twijfelde ik erg of ik er wel over moest gaan schrijven. Hoewel ik het leuk vind om te koken en dingen uit te proberen, food is geen groot gedeelte van mijn blog. Ik wil er wel meer over gaan schrijven en omdat ik zelf veel water moet drinken (door spierproblemen), leek me het toch leuk om dit met jullie te delen. Spa komt namelijk met iets nieuws, Spa Bruisend met twee nieuwe smaken! Iedereen kent Spa Bruisend wel, een soort 7-up, dus eigenlijk gewoon water met prik. Spa had iets bedacht to spice things up a bit, namelijk Spa Bruisend & Citroen en Spa Bruisend & Munt. Het werd erg populair en ja hoor, ze hebben de lijn uitgebreid met twee nieuwe soorten; Spa Bruisend & Grapefruit en Spa Bruisend & Zwarte Bes.

SPA15002-01 Adv Spa Bruisend& 1-1p Jumbo DEF.indd

De subtiele smaakbelevingen, mét al het goede van de natuur en zónder calorieën, suiker of andere toevoegingen, bieden een sprankelende afwisseling gedurende de dag.

Het klinkt allemaal wel héél goed moet ik zeggen. Zelf ben ik niet zo van de prik in water, en ook niet van bitter/zuur, maar eigenlijk vind ik dit best goed klinken. Ook is het dus natuurlijk en zonder kunstmatige stoffen en suikers erin. Daarom is het dus ook 0 calorieën, er zit niks in om van aan te komen, dus dat gebeurt dan ook niet.

Spa Bruisend nieuw

Spa is natuurlijk sowieso een goed merk, met het bronwater uit België. Ik denk eigenlijk niet dat ik heel veel uitleg moet geven over Spa, omdat het nogal bekend is, maar ik leg het toch nog even uit voor de mensen die dit niet weten. Spa is een merk die bronwater verkoopt, bruisend, en zonder prik. Je hebt het met, en zonder smaak. Spa wordt gemaakt/getapt in de Ardennen van België en die plek kun je zelfs bezoeken. Dit heb ik zelf ook een keer gedaan toen ik ongeveer 6 jaar oud was, maar ik herinner me er eigenlijk nog weinig van, helaas.

Zelf vind ik deze lijn erg leuk, en vooral de Citroen van de lijn die nu al te koop is, en de Grapefruit van de nieuwe aanvulling op de lijn.

Q: Welke smaak lijkt jouw het lekkerst?

3 gedachten over “Spa Bruisend & ….

Geef een reactie

