LCN Disney Villains Lipstick

Let’s face it, qua make-up zijn winkels in Duitsland beter. Bij veel merken liggen de prijzen lager, zoals bij bijvoorbeeld Maybelline. Maar ook heb je er veel meer merken, die je bijvoorbeeld in Nederland niet kan kijken. Toen ik  vorige week vrijdag dan eindelijk naar Oldenburg ging heb ik me ook flink laten gaan bij de make-up schappen, en ook bij de Müller is het raak. In het winkelcentrum bij de Famila die je tegen komt op weg naar Oldenburg, zit een mega grote Müller. Ik gok dat de make-up afdeling zo’n 8 gangen was, en er was dus mega veel keus. Van luxe naar budget merken, alles vond je er. Het mooiste wat ik daar heb gekocht was voor mij een Disney lipstick. De Villains collectie van MAC kennen we natuurlijk allemaal, maar dat er nog een andere was, wist ik niet. Je had een hele collectie, maar eigenlijk was de helft al gebruikt of op. Ik wist deze mooie lipstick er nog uit te vissen.

DSC_4696
De verpakking is best een eye-catcher, ookal is hij zwart. De lipstick is vrij groot en vierkant, waardoor hij best snel op valt. Daarnaast is de verpakking natuurlijk ook erg speciaal, niet op elke lipstick zie je Maleficent staan, haha. De verpakking sluit verder met een magneet, wat ik erg leuk vind, het doet luxe aan. Helaas is de verpakking van binnen wat wankel, niet heel stevig in ieder geval.

DSC_4701

Wel een nadeel (vind ik), is dat de kleur er niet heel duidelijk op staat. De kleur heet Revenge Is Bittersweet maar, to be honest, daar moest ik wel even wat research voor doen. Ook dacht ik dat het merk Wilde Cosmetics was, maar het was LCN. Oeps, haha.

DSC_4705

Dit is dan de lipstick. Hij zit in een zilveren omhulsel en de kleur is een soort peachy roze. Hij doet me denken aan één van mijn favoriete lipsticks, namelijk Barely There van Sleek.

DSC_4712

Op deze foto lijkt hij wat fel, maar ik zweer, dat is die niet op de lippen. Er komt genoeg kleur van af, en het geeft een volledige dekking. Ook glijd de lipstick over je lippen. De textuur is dus erg fijn.

DSC_4719

Niet de mooiste lipfoto, maar hier zie je de kleur op mijn lippen. Je ziet dat hij rechts boven iets te weinig dekt, maar ach, daar kun je natuurlijk nog eens over heen gaan, zo’n probleem is dat ook niet.

DSC_4914

En dan de full face. Hier vind ik hem echt héél erg op Barely There lijken, misschien ietsje rozer. Mooi is het in ieder geval wel! Wat ben ik blij met dit pareltje.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk. De lipstick glijdt over je lippen. Wel is misschien verstandig om nog een keer over een paar plekjes heen te gaan.
Longlasting: Blijft goed zitten, maar geeft af tijdens eten en drinken. Daarna weer even bijwerken dus.
Pigment: Het pigment is erg goed! Sleek kwaliteit!
Textuur: Zacht, glijd over lippen.
Verkrijgbaarheid: Bij de Müller in Duitsland.
Dierproefvrij: Voor zover ik weet, ja.
Geur: Ik vind het ergens naar marsepein ruiken, al ruik je er op je lippen niets tot weinig van.
Verpakking: De verpakking is mooi, een echte eye-catcher. Het heeft een magneet sluiting, maar stevig is de binnenkant niet echt.
Overige min/pluspunten: Moeilijk informatie over te vinden, weinig (of juist te veel nutteloze) informatie op verpakking.
Limited Edition: Ja, de Disney Villains collectie van LCN.
Aanrader: Ja!
Prijs: €5,95
Cijfer: 9


DSC_4726

Q: Heb jij al iets van LCN in je collectie?

4 gedachtes over “LCN Disney Villains Lipstick

Geef een reactie

