Mijn stash in cijfers!

Ik heb laatst mijn make-up genoteerd. Veel werk dat het was, maar ik ben blij met het resultaat. Ik weet nu namelijk precies hoeveel ik heb en ook wat ik precies heb. Vandaag deel ik met jullie hoeveel producten ik in mijn stash heb.

Huid

Primers: 1

Foundations: 2

Poeders: 2

Concealers: 3

Blushes: 14

Highlighters: 7

Bronzers: 1

Overige: 3

Huidproducten in totaal: 33

 

Ogen

Kleine palettes: 24

Grote palettes: 25

Alle palettes samen: 49

Mono’s: 9

Duo’s: 1

Vloeibare oogschaduws: 13

Mascara’s: 9

Oogpotloden: 13

Eyeliners: 10

Wenkbrauwproducten: 3

Primers: 2

Alle oogproducten: 109


Lippen

Lipsticks: 44

Chubby Sticks:
5

Lipglosses:
22

Lip Laquers:
3

Lippenbalsems:
42

Lippalettes:
1

Lippotloden: 0


Alle lipproducten:
117

Nagels

Nagellakken: 32

Stripers: 4

Alle nagelproducten: 36


Alle producten samen:
295

Zo, dat was mijn stash in cijfers. Het lijkt heel veel, maar als je het in het echt ziet zou je echt niet zeggen van; wow dat zijn bijna 300 producten, haha. Ik schrok vooral van het aantal oogschaduwproducten en de lipsticks en lippenbalsems vielen mij ook erg op. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om zo een kijkje in mijn stash te nemen. Ik ga nog een keer een stash video doen, maar dat doe ik pas als ik echt tevreden ben met het opruimen ervan.

Q: Van welk product heb jij het meeste?

2 gedachtes over “Mijn stash in cijfers!

  1. Ik heb ooit een keer alle oogschaduwkleurtjes geteld, dus elke losse pan. Pfftt dat was ook een enorme klus! Je hebt wel veel blushes vergeleken met de rest, haha. Ik blijf die ook altijd maar kopen ookal heb ik er al genoeg.

    • Ja dat heb ik eigenlijk vooral met lipsticks en palettes. Ookal heb ik zo’n soort kleur al, ik ben gewoon verliefd op de verpakking, of ik denk, voor die prijs kan ik het toch niet laten liggen… en het lijkt ook helemaal niet op bijna 300 spulletjes haha

Geef een reactie

