Beauty

Lush Lenteproducten 2015

De Lush lente producten vind ik altijd super leuk om over te schrijven. De producten zijn mooi, en kwalitatief altijd erg goed. Daarom was ik dan ook blij om weer een persbericht met de lentecollectie van Lush in mijn mail te vinden.

Bath Bombs

Hoppity Poppity bath bomb – €3,95 p.s. – NEW

HoppityPoppity

Voel je je down? Hophophop! Kom uit je hol en huppel je bad in met dit bruisende konijn. De opwekkende, kruidige geur doet je denken aan de frisse buitenlucht. Omdat het ’t leven mooier maakt, hebben we er ook knettersnoep aan toegevoegd. Laat dit bruisende konijn vallen in je bad voor een frisse, kruidige belevenis.

Dit schattige konijntje ziet er super leuk uit. Oh wat vind ik het jammer dat ik geen bad heb…

Golden Egg bath bomb melt – €5,95 p.s.

Golden_Egg

Deze bath bomb melt zit vol Fair Trade Colombiaanse cacaoboter. Dit maakt je huid niet alleen zacht, maar laat je ook schitteren voor het paasweekend. Niet met het goede been uit bed gestapt? Geen zorgen. Duik in een goudkleurig bad vol bubbels en je zult merken: de geur van honing en toffee maakt alles beter.

Ook deze bath bomb ziet er super leuk uit. Deze kenden we al van de voorgaande jaren, maar dat maakt deze bath bomb niet minder leuk!

Fluffy Egg bath bomb – €4,75 p.s.

FluffyEgg

Met dezelfde geur als Mmmelting Marshmallow Moment en The Godmother zeep. Zelfs de grootste zoetekauwen zullen dit zoet genoeg vinden. Ook de paashaas wil wel eens wat nieuws! Met dit roze ei dat naar suikerspin ruikt heb je geen chocolade-eieren meer nodig.

Wat ziet deze bath bomb er schattig uit! Deze zou je toch alleen al kopen om naar te kijken?!

Zeep

Somewhere Over The Rainbow – €6,50 per 100g – NEW

Somewhere_Over_The_Rainbow_zeep Somewhere_Over_The_Rainbow_zeep (2)

Deze zeep bevat roos absolue, Siciliaanse mandarijn en neroli-olie. Het regent regenbogen! Laat de zon schijnen in je badkamer! Deze regenboogzeep tovert je zorgen om in geluksmomenten.

Deze zeep ziet er zo goed uit! Zelf gebruik ik eigenlijk nooit blokjes zeep, altijd vloeibare, maar anders had ik deze zeker weten gekocht!

Carrot Soap – €8,95 per 100g

Carrot_zeep (2) - kopie Carrot_zeep - kopie

Zou jij wel een groentetuintje in je huis willen? Met deze fruitige, frisse palmolievrije zeep in wortelvorm begin je goed. Extra leuk: in de kern van de zeep zit een schattig haasje verstopt. Haas(t)je-repje naar de badkamer!

Ook deze zeep ziet er weer zo leuk uit! Echt, als ik vaste zeep vaak gebruikte had ik geen geld meer over na een bezoek aan de Lush webshop…

Shower Jelly

Pot O’ Gold shower jelly – €5,95 100g, €11,95 200g – NEW

Pot_of_Gold(2) Pot_of_Gold

Laat schuimen over je hele lichaam voor een zachte huid. Zoete sinaasappel, kruidige mirre en vers ananassap geven een spectaculaire geur. Met deze bijzondere gouden jelly voel jij je de koning(in) te rijk. Aan het einde van de regenboog staat een pot vol lekkers.

Deze shower jelly klinkt wel erg goed! Misschien ga ik deze toch maar bestellen!

Bubble Bars

Bunch Of Carrots bubble bars

BunchofCarrots

Zwaai door je bad of houd ze onder de lopende kraan voor verfrissende, tropische bubbels. Grote wolken schuim met de geur van buchu, citroen en grapefruit schudden je wakker. Met Pasen hup jij net als de paashaas vrolijk de dagen door. Het gezellig bubbelende trio zorgt voor een verfrissende, beetje tropisch geur.

Leuk, deze bubble bars. Helaas heb ik hier ook niet veel aan. Echt jammer, want het zijn zulke leuke badspullen!

Gifts

Carrot Gift – Inhoud: Carrot soap; Golden Egg bath bomb melt; Carrot bubble bar. – €24,95

Rainbow Bright Gift – Inhoud: Somewhere Over The Rainbow zeep en Pot O’ Gold jelly. – €15,95 – NEW

Funny Bunny Gift – Inhoud: Carrot soap, Groene FUN; Whoosh showerjelly; Grass showergel (100g). – €28,95 

De producten zijn vanaf 27 februari te koop in de webshop en in de Lush filialen.


Q: Wat vind jij van de Lush collectie?

4 gedachten over “Lush Lenteproducten 2015

    1. Jaa ik ook! Echt jammer dat de dichtsbijzijnde Lush winkel voor mij zo’n 2 uur rijden is, maar misschien ook wel goed want anders had ik echt geen geld meer over..

      1. Haha ja ik herken het probleem, gelukkig bestaat er ook een online webshop, maar het is denk ik beter dat de portemonnee er niks vanaf weet 😉

      2. Hahah ja ik heb er al een paar keer wat besteld maar mijn ouders verbieden me nu even wat te bestellen. Op een gegeven moment had ik iets van 15 pakketjes onderweg.. oeps haha

Geef een reactie

