Lifestyle

Lazy Sunday Tag – Tagweek, dag 6

Zondag is voor mij de dag om lekker lui te doen. Ik kom rond 11 uur mijn bed uit geschrompeld om vervolgens drie uur niks te doen, dan een uurtje huiswerk en dan is het wel goed. Op zondag ben ik lui. Daarom past de Lazy Sunday Tag perfect bij mij.

- homework + lazy ass day
bron: weheartit.com

Vroege vogel of lui uitslapen?

Uitslapen! Op zondag kom ik sowieso niet voor half 10 mijn bed uit, en soms niet eens voor 12 uur. Best wel erg eigenlijk, maar ik ben totaal geen ochtendpersoon. Wel is altijd mijn hele dag weg.

Haar opgestoken of lekker los?
Los. Als ik ergens heen ga draag ik altijd een staart omdat mijn haar soms echt ontembaar is, dus dan is het in het weekend wel even lekker om het los te laten. Als ik een video ga opnemen of als ik ga opruimen dan is het wel een ander verhaal trouwens.

Pyjama, onesie, trainingspak of allerdaagse kleding?
Meestal heb ik een pyjama aan maar het allerfijnste vind ik sweatpants met een comfy shirt. Als ik toch een poging wil doen om actief te zijn dan wel allerdaagse kleding, want op de een of andere manier wordt ik daar heel productief van.

Koos make-uploos of perfect make-up?
Ook dit ligt weer aan wat ik ga doen. Het liefst zonder make-up, maar als ik ga filmen of foto’s maken voor mijn blog dan doe ik mijn make-up wel altijd. Soms heb ik ook gewoon zin om make-up te doen, haha. Het is tenslotte mijn hobby.

Bellen, Facebooken, Whatsappen of Twitteren met vriendinnen?
Whatsappen! Dat vind ik het aller handigst.

Uitgebreid avondeten of fastfood?
Zelf hoef ik niet te koken dus ik kies uitgebreid avondeten, haha. Zodra ik moet koken voor mijn gezin zal ik er wel anders over denken.

Hoe ziet jouw ideale zondag er uit?
Eigenlijk als een ontspannen dagje uit. Een boswandeling, een leuk museum of een dierenpark. Dat vind ik wel lekker ontspannen vóór de nieuwe week.

Vroeg of laat naar bed?
Laat. Oeps. Op zondag slaap ik eigenlijk toch niet. Ik weet niet wat het is, maar elke zondagnacht slaap ik nauwelijks of heel slecht. Ik kan dus net zo goed laat op bed gaan, ik val toch niet in slaap.

true
bron: weheartit.com

Q: Hoe ziet jouw ideale zondag er uit?

Geef een reactie

