Lifestyle

The Random Tag – tagweek dag 5

Random tags, die vind ik altijd super leuk om te doen. Je kan namelijk alle soorten vragen verwachten. Raar, gek, leuk, minder leuk.. het maakt niet uit, je zult het vinden in een random tag. Vandaag doe ik dus ook The Random Tag.

Gloriously | via Tumblr
bron: weheartit.com

Heb je wel eens iets stuk laten vallen in een winkel, zo ja waar?
Ja, in de V&D heb ik zo’n bus met geurstokjes stuk gegooid. Wel perongeluk hoor, haha. En netjes gemeld bij de balie. Althans, dat mochten mijn ouders doen.

Wat is je grootste blunder?
In de winter was het heel glad op het schoolplein. Ik zat toen nog op de basisschool en ik had een vreselijke crush op een jongen. Natuurlijk moest ik keihard uitgleiden recht voor de ogen van die jongen.. het was echt zo beschamend.

Ben je ooit 24 uur achter elkaar wakker gebleven?
Nee, wel bijna 24 uur. Ik kon toen niet achter mijn laptop weg komen ’s nachts.. dan is youtube echt niet handig.

Ben je op dit moment boos op iets of iemand?
Ja, een beetje.

Waar verheug je je het minste op?
Morgen moet mijn kat naar de dierenarts om gecastreerd te worden (als jullie dit lezen is het alweer bijna een week geleden, maar toch).

Waar kijk je naar uit?
De zomervakantie!

Paradise
bron: weheartit.com


Als je zou moeten kiezen tussen vriendinnen en huisdieren, wie zou je kiezen?
Dat is zo onmogelijk. Hoe kan ik nou kiezen tussen mijn vriendinnen en Bizou?! Nee, hier ga ik geen uitspraken over doen want ik kan echt niet kiezen.

Tot hoelaat was je gisteren wakker?
1 uur.

Heb je een leuke kinder foto?
Niet op deze laptop. Haha, dat red me wel lekker.

Sinds wanneer ben je make-up gaan gebruiken?
Sinds ik 10 was, ik experimenteerde vooral toen. Op mijn twaalfde werd het serieuzer.

Speelde jij als kind met barbie en my little pony?
Ja, vooral barbie vond ik leuk. Ik heb ze nog steeds ergens op zolder haha, ik heb blijkbaar twee kratten vol!

Waar geef jij veel geld aan uit?
Make-up, want dat heb ik ook echt nog niet (het sarcasme druipt ervan af natuurlijk). Oeps.

Nasi of Bami?
Ik lust het beide niet.

Jess & Nick šŸ‘«
bron: weheartit.com


Kijk je een serie op dit moment, zo ja welke?
Pretty Little Liars en New Girl.

Hoe gaat het op school?
Heel goed.

Ben jij een ochtend of een avond mens?
Een avond mens. Alles behalve een ochtend mens zelfs!

Als je gaat shoppen, koop je dan een lijstje of koop je gewoon wat je ziet?
Ik koop alles wat ik zie. Of nouja, alles.. dat niet. Maar als ik het leuk vind neem ik het mee.

Wat is je top 3 wishlist?
– MAC lipstick Please Me
– MAC lipstick Faux
– NYX butterlipstick BL0SS3M

Gympen of Hakken?
Gympen, definitely.

Heb je liever A merken of huismerken van een winkel?
A merken, huismerken vallen eigenlijk best vaak tegen helaas.

Hipster - Fotos de Hipster | via Facebook
bron: weheartit.com

Q: Wat is jouw top 3 wishlist?

4 gedachten over “The Random Tag – tagweek dag 5

Geef een reactie

