3 Things tag – tagweek dag 4

Op de blog van Sharon, looksbysharon.com, zag ik de leuke 3 Things Tag, die ik echt in moest vullen. Ik ben namelijk dol op lijstjes, en heb zelfs een bullet journal omdat ik er teveel in random boekjes schrijf. Vandaag doe ik dus de 3 Things Tag!

3 dingen in mijn tas
– Lippenbalsem
– Oortjes
– Een usb-stick

3 dingen waar ik op dit moment aan denk
– Shopuitje met een vriendin
– Mijn blogartikelen die eraan komen
– Mijn wishlist

3 dingen gevonden op mijn bureau
– Like en dislike stempels
– Notitieboekje
– Pen

3 favoriete meubels in mijn kamer
– Make-up kast
– Bed
– Kledingkast

3 favoriete fruitstukken
– Aardbei
– Appel
– Mandarijn


3 blogsites die ik haast elke dag bezoek
– veracamilla.nl
– beautylab.nl
– teskuh.nl

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
– Uptown Funk van Bruno Mars
– Change My Ticket van One Direction
– I Can’t Remember van 5 Seconds of Summer

3 bloggers met een leuke persoonlijkheid
– Sharon van looksbysharon.com
– Lotte van lottelovesbeauty.nl
– Julia van nailnerdjess.nl

3 soorten favoriete make-up producten
– Sleek I-Divine palettes
– Mac Lipstick Sunny Seoul
– MUA Cover & Conceal concealer

3 leukste kledingstukken uit mijn kast
– One Direction shirts
– Shirt met Parijs erop
– Broek met lichtverwassen print.

3 favoriete parfum op dit moment
– Evidence van Yves Rochere
– Our Moment van One Direction
– Killer Queen van Katy Perry

Lost in Paradise.

bron: weheartit.com

3 favoriete websites/webshop beauty & fashion
– Make-up Musthaves
– The Make-Up Spot
– Forever 21

Q: Wat is jouw favoriete webshop?

2 gedachtes over “3 Things tag – tagweek dag 4

Geef een reactie

