Lifestyle

Me Time tag – tagweek dag 3

Inmiddels is het alweer woensdag en is het de derde dag van de tagweek. De me time tag zie ik vaak rond gaan en ik zat eigenlijk al een tijdje te twijfelen of ik het wel moest invullen, want to be honest, ik doe bijna niet aan me time. Bij me time denk ik aan maskertjes en jezelf verwennen. Mijn vrije tijd bestaat eigenlijk vooral uit dingen doen voor mijn blog, social media, youtube video’s kijken, en verder series en tv kijken. Toch besloot ik het maar te doen omdat ik het wel een hele leuke tag vind.

Vogue for Fashion | via Tumblr
bron: weheartit.com


Wat kijk je of lees je tijdens me time?
Pretty Little Liars, New Girl, of ik kijk naar MTV of TLC. Meestal lees ik niet tijdens me time, of het moeten al blogs of tijdschriften zijn.

Wat draag je tijdens me-time? #nobra
Een comfy shirt, sweatpants en, inderdaad, #nobra. Soms ook gewoon een pyjama trouwens, maar sweatpants vind ik toch iets frisser dan een pyjama.

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?
Geen beautyproducten eigenlijk. Maskertjes vind ik dan weer wel fijn.

Wat is momenteel je favoriete nagellak?
Lovie Dovie van Essie.

Wat drink je en eet je tijdens me time?
Ik drink, zoals altijd, tintelfris in Appel-Perzik smaak. En qua eten, chocolade of koekjes.

Gloriously | via Tumblr
bron: weheartit.com


Wat is momenteel je favoriete kaars?
Die heb ik niet. Ik heb wel veel kaarsen, maar ik brand ze nooit. Stom eigenlijk.

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?
Niet vaak. Soms ga ik wel even een dagje wandelen in het bos of lekker shoppen. Dat voelt wel als me time.

Ga je wel eens alleen naar de film?
Nee, nooit. Ik vind het er zo awkward en alleen uitzien.

Favoriete webshop?
Ebay, haha. En verder, Forever 21, H&M, The Make-up Spot en Make-up Musthaves.

Heb je nog iets toe te voegen?
Nou nee, eigenlijk niet. Behalve dat ik dit een super leuke tag vond!

Q: Wat doe jij tijdens me time?

2 gedachten over “Me Time tag – tagweek dag 3

Geef een reactie

