Celebrity Crush Tag – tagweek dag 1

Huh? Een tweede artikel? Ja, dat klopt. Het artikel van vanochtend was een video en ik wou een thema week doen. Aangezien ik de laatste tijd zoveel leuke tags zag op andere blogs leek het mij leuk om een tagweek te doen. We beginnen met de Celebrity Crush Tag, die ik zag op de leuke blog van Evi en Ilona, World Full of Polish.

1. Wie staan er in jouw top 2 celebrity crushes?
Dat zijn dan toch wel Zayn Malik en Harry Styles. Ze zijn zo knap en kunnen ongelofelijk goed zingen. En als grote One Direction fan kan het ook haast niet anders dan dat ze in dit artikel even naar voren komen.

2. Heb je celebrities ontmoet? Zo ja, wie en waar zijn ze van?
Ik heb geen celebrities ontmoet helaas, alleen toen ik heel klein was heb ik Kus ontmoet, maar dat telt niet echt mee vind ik zelf.

3. Ken je persoonlijk een celebrity? Heb je daar leuke ervaringen mee?
Nee, en ik weet niet of ik dat heel erg vind of juist heel jammer. Het zou ongetwijfeld zo z’n leuke kanten hebben, maar er zitten ook veel nadelen aan. Zo zie je je vriend(in) niet vaak, en wordt er automatisch ook over jouw gepraat in de pers.

4. Met de cast van welke tv-show zou je bevriend willen zijn en waarom?
De cast van Goede Tijden, Slechte Tijden dan maar. Ik wist echt niet wat ik hier in moest vullen, pfoe wat moeilijk. Ik heb vroeger wel veel Goede Tijden, Slechte Tijden gekeken, dus dan kies ik dat maar. Ferry Doedens en Ruud Feltkamp lijken me vooral erg gezellig.

5. Met de cast van welke film zou je bevriend willen zijn en waarom?
This Is Us, haha. Nee, dat mag even niet meetellen van mezelf. Ik moet streng zijn. De Hunger Games, want Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson lijken me erg down to earth en leuk.

6. Welk filmkarakter zou jij willen spelen en waarom?
Een slechterik spelen lijkt me wel cool, omdat je dan meestal heel veel macht hebt. Daarna verlies je het waarschijnlijk weer, het lijkt me allemaal heel leuk om te spelen.

7. Wie is jouw celebrity stijl inspiratie en waarom?
Eigenlijk vind ik de style van de Britse beauty-guru Zoella erg leuk, vooral qua make-up. Maar als dat niet telt dan denk ik Aria van Pretty Little Liars, ofterwel Lucy Hale. Ze ziet er altijd op en top uit, qua make-up, maar ook qua haar en kleding.

Q: Wie is jouw celebrity crush, male & female?

Geef een reactie

