Beauty

Sleek I-Divine Del Mar Volume I

Sleek is een van mijn favoriete merken. Vooral hun oogschaduwpalettes zijn bekend, en ook erg fijn. Ik heb al een paar palettes, en toen ik laatst weer eens aan het online shoppen was, kwam ik dit mooie palette tegen. Tijd voor een grondige test!

DSC_3565

De verpakking vind ik erg mooi. Een mooi doosje om de gewone verpakking, zoals we van Sleek gewend zijn. Omdat dit een limited edition is is deze verpakking mooier dan de andere verpakkingen. Er staat een zee op, een boot, en een berg, met veel kleuren. Leuk gedaan! De gewone verpakking is matzwart met in glimmende, zwarte letters Sleek.

DSC_3574

De kleuren en de namen zijn erg zomers. Ik wou ook wat meer zomerse kleuren in mijn stash, dus daarom leek dit palete mij perfect. Lounge Lovers is een donkergouden kleur met shimmer, Poolside is een blauwe matte kleur, Sunset Strip een matte oranje, Ambience een matte donkerpaars, Chilled Out een matte witte kleur en Blue Marlin is een matte donkergroen/blauwe kleur. Dan op de tweede rij heb je Opening Party, een matte blauwe kleur, On The Rocks, een matte rode kleur, Talamanca, een matte bruine kleur, Feel Euphoric, een matte roze kleur, Balearic Beat, een matte groene kleur en dan als laatste mijn favoriet, Paradise, een fel paarse matte kleur. Ik vind de kleuren erg mooi, en de namen erg leuk bedacht.

DSC_3576

Dit zijn de swatches van de eerste rij. De matte kleuren hebben erg veel pigment, en daar wordt ik blij van. De shimmer kleur heeft ook geweldig veel pigment trouwens, maar meestal vallen de matte kleuren wat weg, gelukkig is dat hier niet het geval. Poolside vind ik echt een fantastische kleur!

DSC_3587

En dan,, de swatches van de onderste rij. Man wat was dit moeilijk om goed op de foto te krijgen. Het zijn dan ook geen fantastische foto’s geworden, helaas. Ook hier is het pigment weer prima, al had Talamanca ietsje beter gekund. Paradise vind ik echt heel mooi, net als On The Rocks.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat met een kwast of een applicator.
Longlasting: Ja, de kleuren blijven lang zitten.
Pigment: Het pigment is super goed!
Verkrijgbaarheid: In speciale winkels en online.
Dierproefvrij: Ja.
Prijs: €9,99
Cijfer: 9.5

DSC_3592

Q: Welk Sleek palette is jouw favoriet?

Een gedachte over “Sleek I-Divine Del Mar Volume I

Geef een reactie

