Lifestyle

Ik heb vakantie!

Eindelijk is het dan zover, de voorjaarsvakantie. Ik heb deze week zoveel huiswerk gemaakt, je gelooft het niet. Ik ben de laatste tijd erg veel ziek geweest en heb dus ook erg veel gemist. Deze week heb ik zo’n 8 proefwerken en so’s gemaakt. Ik ben nu dus echt wel toe aan vakantie.

Ik schrijf dit artikel eigenlijk omdat er niks online is gekomen vanochtend, puur omdat ik echt geen tijd heb gehad om te bloggen. Toch vond ik dat ik even iets op mijn blog moest zetten, dus here it is. Mijn vakantie artikel.

Ik ga deze vakantie veel doen, zo ga ik naar de dierenarts met mijn kat (even een check, niks speciaals), ga ik naar de fysio, naar de kapper en ook naar de dokter. Verder moet ik helaas wat huiswerk doen en natuurlijk; veel bloggen en filmen! Ik zal proberen misschien wat te vloggen maar of dat gaat lukken weet ik nog niet.

2 gedachten over “Ik heb vakantie!

Geef een reactie

