Beauty

L’Oreal Super Liner Perfect Slim Groen & Blauw

Als er een ding is waar ik de laatste tijd niet zonder kan, dan is het wel eyeliner. Vroeger kon ik het niet, maar oefening baart kunst en kijk eens wat je na een tijdje kan. Het maakt looks ook veel mooier! Heb je het eenmaal onder de knie, dan wil je niet meer terug. Je moet en zal elke look met eyeliner afmaken. Maar, welke eyeliner is nou goed. Welke kleuren zijn gepigmenteerd, welke methode brengt makkelijk aan en welke eyeliner is gewoon handig? Laten we het vandaag hebben over mijn favoriete eyeliner, namelijk de L’Oreal Super Liner. De zwarte variant gebruik ik al een tijdje, maar ik kocht nu ook de groene en de blauwe versies met korting bij de kruidvat.

DSC_3597

De verpakking vind ik handig. Je hebt een goede grip door het ‘handvatje’ in de verpakking. Ook ziet de verpakking er goed uit. Zwart met gouden details en de kleur van de dop die aangeeft welke kleur je hebt. Handig!

DSC_3608

Dit is waarschijnlijk het belangrijkste als je een eyeliner koopt: een goede kwast, of in dit geval punt. Dit is een viltenpuntje, maar oh, wat is deze stevig! Wauw! Vroeger gebruikte ik een van essence, die na 2 weken helemaal gespleten was. Misschien al kapot in de winkel? Maar deze punt is echt erg stevig en zet makkelijk lijnen.

DSC_3615

Dikke of dunne lijnen maken, wat je ook wilt, het gaat perfect. De groene foto ben ik helaas kwijt geraakt, maar ik verzeker je dat deze swatches er hetzelfde uitzagen, alleen dan groen. Super mooi!

De conclusie:

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat met de viltenpunt die aan de pen vast zit. Deze punt is stevig en werkt heel precies.
Longlasting: Ja, maar op den duur zit het in de creas, zeker niet waterproof.
Pigment: Het pigment is goed.
Verkrijgbaarheid: In veel drogisterijen. Eigenlijk vrijwel elke winkel die cosmetica verkoopt.
Prijs: €12.99
Cijfer: 9.5

Wat ze nog kunnen verbeteren: Meer kleuren uitbrengen, bij voorkeur bruin en paars. Ook kunnen ze de eyeliners waterproof maken en ook belangrijk, stoppen met dierproeven!

DSC_3620

Q: Wat is jouw favoriete eyeliner?

3 gedachten over “L’Oreal Super Liner Perfect Slim Groen & Blauw

    1. Ik vond ze wel leuk voor in de lente/zomer of voor een wat gewaagdere look, maar voor de meeste looks gebruik ik gewoon de zwarte variant. Een goede bruine eyeliner ben ik nog niet echt tegen gekomen.

Geef een reactie

