Technic Eye Shadow Palette2 Brights

Technic is een budget merk met veel goede producten. Ik heb eigenlijk alleen maar oogschaduw geprobeerd, maar als de rest net zo goed is als de oogschaduw dan ben ik tevreden! Vandaag laat ik jullie mijn laatste aankoop van Technic zien, namelijk het Brights palette.

DSC_3508

De verpakking is simpel, en oogt goedkoop. Dat is het ook, maar toch vind ik dat ze wat meer hun best hadden kunnen doen op deze verpakking. De verpakking is ook niet de stevigste.

DSC_3521De kleuren zijn wel apart. Een paarse, roze, gele, rode, gele en blauwe kleur, dat is waar het palette uit bestaat. Ergens vind ik het wel jammer, want je kunt niet makkelijk een look maken met dit palette. De kleuren matchen namelijk totaal niet. Een andere mono, pigment of palette heb je er dus wel bij nodig, wil je een mooie look maken.

DSC_3516

En dan de swatches. Het pigment is weer goed, maar ik vind de kleuren gewoon niet goed bij elkaar gaan. Misschien wel leuk om aan je jongere zusje cadeau te doen, of anders de kleuren dus matchen met andere oogschaduws.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat met een applicator of een kwast. Er is veel fall-out.
Longlasting: Ja, maar zeker niet waterproof kwaliteit.
Pigment: Het pigment kan niet beter is goed, maar de kleuren liggen te ver van elkaar om een mooie look te maken.
Verkrijgbaarheid: In Engeland, en winkels zoals Make-up Musthaves.
Prijs: €2,99
Cijfer: 7.5

Q: Wat vind jij van dit palette?

Een gedachte over “Technic Eye Shadow Palette2 Brights

Geef een reactie

