Makeup Revolution Redemption Mermaids Vs. Unicorns

Over het algemeen bestaat mijn stash uit budget en lowbudget producten. Ik ben dan ook zeer blij met het merk Makeup Revolution, een budget (bijna lowbudget zelfs!) merk met erg goede producten. Tot nu toe heb ik nog geen misser van dit merk, en dat zegt heel wat. Toen ik dan ook wat meer felle producten wou voor in de zomer twijfelde ik ook geen minuut over dit palette.

DSC_3526

De verpakking is stevig en gewoon mooi zwart met het gouden logo en een doorzichtig gedeelte. Dat vind ik erg handig, want zo raak je niet in de war met welk palette welke is, zoals bij Sleek. Met de verpakking is zeker niks mis. Ook vind ik dat je veel product krijgt, de vakjes zijn best breed en vooral lang.

DSC_3529En dit zijn de kleuren. Prachtig zeg, groen/blauwe kleuren voor de mermaid-look, en donkere dromerige kleuren voor de unicorn-look. Leuk bedacht! Ook zit er weer een applicator bij die je kunt gebruiken. Zelf gooi ik deze altijd weg want ik gebruik ze nooit. Mocht je net beginnen met make-up of het niet zo uitgebreid gebruiken is het natuurlijk wel altijd heel handig als dit er in zit.

DSC_3533

De mermaid oogschaduws zijn zeegroene en blauwe kleuren. Zelf vind ik deze kleuren misschien iets wat dichtbij elkaar liggen, maar misschien valt dit bij het swatchen toch mee.

DSC_3548

Wauw, dit pigment! Een lichte groene kleur, een turquoise kleur, een zeeblauwe kleur, blauw, wat dieper blauw, en een donkerdere diepe blauw. Hier vind ik de kleuren wel genoeg verschillen. Dit pigment is echt heel goed!

DSC_3536

Excuses voor de flits op deze foto, de vorige is namelijk zonder flits gemaakt. Mijn camera kon op deze kleuren niet focussen zonder de flits helaas, maar zo vallen de glitters wel mooi op. Dit zijn dus de donkere en paarse kleuren. Perfect voor een mooie smokey eye en inderdaad erg zeemeermin achtig.

DSC_3557

Dit pigment is ook zo mooi! De eerste kleur is een donkere paarse kleur, daarnaast een felroze, een paars/roze kleur, een blauwe kleur, een donkerblauwe kleur en dan uiteindelijk een zwarte. Deze kleuren zijn ook al zo mooi!

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat met een applicator of een kwast. Er is niet veel fall-out mits je de kwast goed afklopt.
Longlasting: Dit is het zeker. Met alleen water kreeg ik de swatches er bijvoorbeeld niet goed af. Ook blijven ze op mijn ogen lang zitten.
Pigment: Het pigment kan niet beter.
Aanrader: Zeker weten! Ik vind het echt een super palette!
Verkrijgbaarheid: In Engeland, en winkels zoals Make-up Musthaves of de webshop van Makeup Revolution.
Prijs: €4,99!
Cijfer: 10

DSC_3541

Q: Welke kant kies jij; mermaids of unicorns?

Geef een reactie

