Lifestyle

And That’s Who I Am tag.

Ik baalde enorm, de twee artikelen die online zouden komen waren weg. Gewoon weg. Raar, maar helaas niks aan te doen. Ook zit ik niet helemaal lekker in mijn vel op dit moment, dus veel zin om een review te gaan typen heb ik niet. Daarom doe ik vandaag de And That’s Who I Am tag. Het is een Tumblr tag met foto’s van de Tumblr pagina: andthatswhoiam. Ik beschrijf mezelf vandaag in 30 foto’s!

Q: Hebben wij iets gemeen?

Een gedachte over “And That’s Who I Am tag.

Geef een reactie

