The Body Shop Colourglide Shine lipsticks.

Sale bij The Body Shop is zo slecht voor mijn portemonnee. Ik koop dan namelijk producten die ik totaal niet nodig heb, zoals lipsticks. Ik heb er te veel, maar ik was er al een tijdje benieuwd naar. Ik vond ze alleen te duur, en toen ze in de sale waren kon ik het niet laten. Ik kocht een oranje tint en een roze tint, al zijn de kleuren anders dan verwacht.

DSC_3450

Dit is hoe de verpakking eruit ziet. Het is vrij zwaar, en het ziet er best luxe uit. Dit is niet de beste foto, maar de zon was er steeds, en dan weer, dan weer wel, dan weer niet. Zwaar irritant als je foto’s aan het maken bent, haha. Anyway, terug naar de verpakking. De verpakking is mat zilver met een rose gouden rand. De bovenkant is glanzend en het logo van The Body Shop is duidelijk te vinden. Aan de onderkant staat de kleur en de verdere informatie.

DSC_3455

Dan het product zelf, toch wel het belangrijkste natuurlijk. Ik kocht een subtiele roze en een subtiele oranje kleur, althans dat dacht ik dan. In werkelijkheid lijkt de oranje kleur inderdaad subtiel oranje, maar de roze kleur is daar in tegen nogal fel en echt een eyecatcher.. Tja..

DSC_3458

En hier heb je dan de swatches. De oranje kleur is dus subtiel en de roze fel. Dat is hier ook zeker te zien. De swatches maakten me niet erg blij trouwens, veel shine en niet erg dekkend.

DSC_3465

Eerst de oranje kleur… het lijkt wel een lippenbalsem. Wat erg dit, het dekt bijna niet. Je ziet een gouden glans terug, maar niet echt kleur. Dat is niet mijn idee van een lipstick, meer een lipgloss…

DSC_3470

Van veraf ziet het eruit als een licht oranje nude kleur met veel glans en shimmer. Niet wat ik verwacht had, maar het kan erger. Van dichtbij op de eerste foto ziet het er veel erger uit.

DSC_3477

En dit is de roze kleur. Hier vind ik hem nog vrij subtiel ogen..

DSC_3485

Maar dan… best wel fel. Ik draag deze kleuren eigenlijk nooit, maar deze kleur vind ik me niet lelijk staan. Fieuw, toch geen miskoop. Dit is eigenlijk wel een leuk kleurtje voor de lente en de zomer.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat makkelijk. Het is een normale, schuin afgesneden lipstick.
Longlasting: Je veegt de oranje kleur er zo van af, de roze kleur blijft beter zitten maar een regenbui gaat het niet overleven.
Pigment: Het pigment van de oranje lipstick is matig, de roze is goed.
Aanrader: Ligt eraan waar je naar opzoek bent. Fel roze, maar niet te? Dan is deze kleur fijn. Een oranje nude kleur met shimmer? Buy it!
Verkrijgbaarheid: Niet meer verkrijgbaar helaas, misschien ergens op Ebay, Amazon of een blogsale?
Prijs: €12,-, in de sale €3,-
Cijfer: De oranje kleur een 6, de roze een 7.5.

Q: Heb jij al eens een lipstick van The Body Shop geprobeerd?

Een gedachte over “The Body Shop Colourglide Shine lipsticks.

  1. Pingback: Hema Soft Matt Lipbalm 01 en 03 | Lovely Beauty Dreams

Geef een reactie

