Beauty

Essence Effect Eyepencil

Oogpotlood is iets wat ik vaker moet gaat gebruiken van mezelf. En dan heb ik het niet over zwarte oogpotlood. Bruine? Ook niet. Ik heb het over de Essence Effect Eyepencils. Ik heb ze al erg lang maar nog nooit gebruikt.. oeps. Daarom review ik ze vandaag voor jullie.

DSC_3285

Ik heb alle kleuren in mijn bezit. Er is een gouden, een paarse, een groene, een blauwe, een zwarte en een zilveren kleur. Voor ieder wat wils dus. De verpakking is niet erg stevig, in de Kruidvat kocht ik een die gevallen was. De binnenkant was er helemaal uit, echt een miskoop. Dat werd opnieuw kopen dus.

DSC_3295

Hier zie je de swatches. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en laten veel kleur af in een keer. Helaas zorgt dit wel voor klontjes. Ze glijden verder wel als boter over de huid.

De conclusie.

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat vrij lastig. Het glijd over de huid en je hebt veel kleur, maar er ontstaan klontjes die je niet op je ogen wilt.
Longlasting: De kleur blijft lang zitten, maar regen overleeft het niet.
Pigment: Het pigment is erg goed.
Aanrader: Ja, als je met de klontjes over weg kan.
Verkrijgbaarheid: Bij de Kruidvat, de Trekpleister en in de webshop van Kruidvat.
Prijs: €1,99
Cijfer: 8

DSC_3300

Q: Gebruik jij vaak oogpotlood?

Geef een reactie

