Mijn ‘duurdere & high end’ wishlist.

Gisteren zagen jullie al mijn low-budget en budget wishlist, en dat was al een hele lijst. Ik was eerst van plan één grote lijst te maken, maar aangezien dat echt een artikel zou worden van over de 1000 woorden leek me dat niet handig. In deze wishlist bedoel ik producten boven de €12,50 tot €25,- als duurdere producten en vanaf €25,- als high end producten. Hier kun je dus MAC en YSL verwachten.

Laten we beginnen met de ‘duurdere’ producten, dit zijn dus producten tussen de €12,50 en €25,-

Clinque Cheek Pop 03

Aangezien alle beautyguru’s er zo te spreken over zijn ben ik er erg benieuwd naar. Ik ben de laatste tijd helemaal into the blush, terwijl ik dat vroeger niet was. Ik heb nog niet zoveel blushes daardoor, maar daar ben ik nu dus wel blij om, nu heb ik een reden om mooie duurdere blushes te kopen.

L’Oreal Paris Color Riche Collection Exclusive Nude Eva.

Deze lipsticks heb ik volledig gemist toen ze in Nederland overal verkrijgbaar waren. Ik keek toen alleen maar bij de lowbudget merken omdat ik het simpel weg zonde vond veel geld uit te geven aan make-up. Nu heb ik dat gevoel helemaal niet meer.

MAC Faux Satin Lipstick

Dit is de bekende lipkleur van Kylie Jenner. Zelf vind ik die mega nep-botox lippen niet zo mooi, maar de kleur vindt ik prachtig.

MAC Please Me Matt Lipstick

Natuurlijk staat deze MAC lipstick ook hoog op mijn wishlist. Please Me is een prachtige nude/my lips but better kleur. Ik wil ook graag nog een knallende kleur van MAC maar ik weet totaal niet welke knalkleur me echt goed en mooi zal staan. In de Douglas in een stad hier dichtbij werkt een vriendelijke man die erg veel over make-up weet dus als ik Please Me koop ga ik ook even informeren over de felle kleuren en welke mij het mooist zal staan.

Smashbox Lipgloss Be Legendary Long Wear Lip Laquer – Pink Social

Ik ben dol op Lip Laquers en dan vooral roze. Roze lipkleuren is echt mijn ding. Ik ben ook erg benieuwd naar het merk Smashbox en daardoor kwam ik bij deze Lip Laquer uit. Super mooi.

Eigenlijk volgen nu alle Zoeva palettes in dit lijstje. Deze ga ik niet allemaal laten zien dus we gaan over op de High End merken, dus merken vanaf €25,-

Anastasia Dipbrow Pomade 

Het bekende wenkbrauw product van Anastasia, wie wel hem nou niet. Ik vind wenkbrauwen die met die product zijn ingevuld super mooi, maar ik durf er geen te bestellen. Ik weet namelijk niet welke kleur het beste bij mij past. Ik zal hiervoor ook weer een werknemer van bijvoorbeeld een Douglas moeten vragen voor hulp.

Daisy Eau De Parfum by Marc Jacobs

Ik heb een keer solid parfum geprobeerd van The Beauty Bakery en daar verkochten ze ook de geur Daisy. Ik moest deze geur natuurlijk hebben, net als Chance van Chanel. En oh, wat is Daisy een lekkere parfum. Ik wil deze zo graag in full size, maar waarom is het nou zo duur. De review over de solid parfum sticks kun je hier lezen.

Yves Saint Laurent Couture Variation

Dit mooie palette doet me een beetje denken aan het Naked 2 palette, maar met andere kleuren. Dit palette is zo mooi, wauw. Het nadeel is dus alleen weer de prijs….

Yves Saint Laurent Rouge Volupte

Yves Saint Laurent Rouge VolupteDeze lipstick wil ik al zo lang! Alle kleuren zijn echt super mooi en het pigment is echt heel goed. Ik heb nog een te goed bon van €10,- van de ICI Paris dus waarschijnlijk ga ik deze binnen kort kopen. Natuurlijk kun je deze lipstick niet voor €10,- kopen, maar de prijs gaat dan wel van €35,- naar €25,-, wat al een stuk beter te doen is. Over de kleur ga ik me laten advieseren wat bij zo’n prijzige aankoop wil ik natuurlijk wel zeker weten dat het me goed staat.

Dit was mijn grote wishlist, mocht ik een van de producten kopen dan zie je het zeker nog terug in een video of review.

Q: Welke product boven de €15,- staat op jouw wishlist?

Een gedachte over “Mijn ‘duurdere & high end’ wishlist.

Geef een reactie

