Mijn low-budget & budget beauty wishlist.

Make-up, ik heb er te veel van maar ik kan niet stoppen met kopen. Het is alsof mijn hart gewoon helemaal vol zit met make-up, want ik kan er geen afstand van doen en al mijn geld gaat er aan op. Daardoor heb ik ook al een aardige wishlist. Kijken jullie mee?

Laten we beginnen bij de low-budget producten, hiermee bedoel ik producten onder de €6,-.

Catrice Absolute Rose Eyeshadow Palette (nog niet te koop). 

abosulte rose eyeshadow palette catrice

De ‘Absolute’ palettes van Catrice worden steeds meer uitgebreid. Je hebt al twee versies, en er komen ook twee bij. Het Absolute Rose palette ben ik erg benieuwd naar, het zijn namelijk roze kleuren en wat bruine kleuren die neigen naar paars. Dit palette zit in de lente/zomer update van Catrice.

Collection Lasting Perfection Concealer (niet in Nederland te koop).

Deze Collection concealer zie ik echt overal bij mijn beauty idolen. Ik zag ze o.a. bij Teske, Vera en Zoella (Zoe Sugg) en die zijn er allemaal erg blij mee. Het wordt vaak bestempeld als ‘favoriete concealer’ en ik ben hier erg benieuwd naar. Ik gebruik nu een van MUA maar zodra ik in Engeland kom neem ik deze zeker mee en ga ik het in het hotel al testen. Zo kan ik er namelijk een paar van inslaan, want ik ga helaas niet elk jaar naar Engeland. Het duurt nog wel even, maar mocht ik dan nog bloggen kun je zeker een review verwachten!

Essence Easy 2 Use Eyeliner (nog niet te koop)

easy 2 use eyeliner essence

Eyeliners, ik ben er dol op. De vorige Essence eyeliner die ik had vond ik eerst erg fijn, maar viel later toch niet meer in de smaak. Nu gebruik ik de Superliner Perfect Slim van L’Oreal die me erg goed bevalt, maar ik sta altijd open voor nieuwe eyeliners om te proberen. Ik heb nog een liggen van de HEMA, maar zodra deze in de winkel is ga ik hem direct kopen. Ik vind de punt er namelijk goed uitzien, nu maar hopen dat het een stevige vilt tip is.

Essence All About Deepsea & All About Romance (nog niet te koop)

essence all about deep sea essence all about romance eyeshadow

De kwaliteit van Essence vind ik van de oogschaduws steeds minder worden. De mono’s zijn slecht gepigmenteerd en vallen weg en ik kocht in Duitsland een party box met een paar oogschaduws erin; het pigment was zo slecht dat je het bijna niet meer zag! Zo zonde! De blushes en de lipglosses waren wel goed. Nu zul je denken; waarom staat dit dan op je wishlisht? Nou, ik heb alle palettes van de All About… serie en die palettes bevallen me dan weer wel goed! Hopelijk is dit pigment ook weer prima…

Essence XXXL Nude lipgloss 

essence xxl nude lipgloss 030 taste the sweets

It’s so pretty, I want it all. Ik hoop zo dat deze lipglosses mooi zijn want wauw!

Flormar Super Matt Lipstick; Lovely Pink 

Wat vind ik het dom van mezelf dat ik niet even heb gekeken toen ik in de Flormar stond. Zo slecht! Ik kocht alleen een groen palette die ik veel te weinig gebruik. Zo stom! De kleur helemaal rechts, Lovely Pink, is echt een super mooie kleur die ik echt moet hebben! Je kan trouwens wel zien op welke site ik al deze mooie producten gevonden heb. Juist, veracamilla.nl. Zij test namelijk erg veel mooie producten en zo is het makkelijk top producten te vinden.

Essence Nude Lipstick

Nude lipsticks, I can’t live without it. Zodra deze lipsticks in de winkel liggen ga ik ze waarschijnlijk allemaal kopen (behalve de lichtste kleur, deze staat mij waarschijnlijk totaal niet).

Moving on to the budget things, dit zijn producten tussen de €6,- en de €12,-

NYX Butter Lipstick BLS03M 

Wauw, wauw en nog eens wauw. Ik was na de Buttergloss al super verliefd op NYX producten, maar wauw. Dit is zo’n mooie lipstick. Echt een mooie bruinig nude kleurtje. Super mooi! I need it, ah!

NYX Love in Paris Merci Beaucoup

Dit palette is ook zo mooi! Wauw! Dit is niet persé een need, eerder een want. Ik heb genoeg palettes met ongeveer deze kleuren, maar ik wil deze ook erg graag.

Zo, dit is dan mijn wishlist. Er zijn meerdere dingen die ik nog wil, maar die zijn niet budget of ik mag ze nog niet laten zien. Dat laatste is ook het geval maar daar komen jullie 1 februari achter, schrijf het in je agenda, haha. Mijn duurdere wishlist komt morgen online.

Q: Welk budget product is jouw holy-grail (jouw heilig product die je telkens opnieuw koopt)?

Geef een reactie

