Lifestyle

You’re It tag.

Ik heb vandaag weer een tag voor jullie, ik heb er al een tijdje geen gedaan dus het werd weer de hoogste tijd om er een te doen. Ik zag de leuke You’re It tag bij Julia van Nailnerdjess, en ik vond deze zo leuk dat ik besloot hem ook te gaan doen. Lees je mee?

ik

1. Hoe lang blog je al, en waarom?

Ik blog sinds 5 april 2013 en ik blog in april dus al twee jaar. Eerst nam ik het helemaal niet serieus haha, het was gewoon omdat ik het wel leuk vond om een blog te hebben. Nu is het echt een passie geworden en vind ik het echt heel leuk om te doen.

2. Wat is je grootste fashion no-no?

Kleuren die niet bij elkaar matchen, en dan vooral knallend met knallend. Een groene broek met een rood shirt zou ik bijvoorbeeld niet dragen, je lijkt al snel op een kerstboom (mocht je dit wel leuk vinden, sorry, ik wil niemand beledigen).

3. Wat staat er boven aan je wishlist op dit moment?

Ik wil heel graag een compact camera waarmee ik goede foto’s kan maken maar waar ik ook goed mee kan filmen. Ik wil namelijk wat meer foto’s gaan maken als ik ergens heen ga, en zo’n grote camera is dan niet bepaald handig. En ik wil gaan vloggen, maar twee camera’s mee nemen is ook niet handig. Mijn grote fotocamera kan namelijk niet filmen.

4. Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke zouden dit dan zijn?

Blush, lipstick en oogschaduw. Als je iets moet gebruiken voor de rest van je leven betekend dat dat je het ook moet gebruiken als je bijvoorbeeld 76 bent. Of ik dan blij word van eyeliner weet ik niet..

5. Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?

Met beauty is Zoella (Zoe Sugg) echt een idool voor mij, omdat ik ook veel van haar video’s kijk en ik eigenlijk door haar leerde hoe het allemaal beter kon qua aanbrengen en dat soort dingen. Ook ziet ze er altijd top uit. Ik weet nog dat ik haar make-up routine keek en ik wou het na doen. Ik had hier mijn blog net en had nog niet zoveel make-up. Ik had dus veel spullen niet die ik nodig had en rende (echt, ik moest er zo snel mogelijk heen) naar de Hema en de Kruidvat om spullen zoals concealer en oogschaduw basis te kopen. Anyway, qua fashion  is het denk ik Vera Camilla, ik vind haar style altijd heel erg leuk.

6. Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?

Conditioner, haarmaskers, haarolie en natuurlijk een shampoo. Ik gebruik momenteel de shampoo tegen vet haar van Kruidvat eigen merk, die me redelijk bevalt. Verder gebruik ik een conditioner van de essence collectie van Schwarzkopf. Ik ben niet zo’n fan van Schwarzkopf maar de essence lijn, de iets duurdere, bevalt me wel goed. De geur is ook erg lekker. Ik heb ook een haarolie, maar die gebruik ik nu eigenlijk niet omdat mijn haar niet pluist op het moment en ik moet nog een nieuw haarmasker kopen, het liefst van Balea dus ik moet nog even wachten tot ik in Duitsland kom.

7. Wat is je grootste droom?

Dat ik een baan in de make-up krijg, en natuurlijk een leuk gezin. Ik wilde toen ik klein was al geen normale baan, ik wou iets wat je niet heel dagelijks ziet. Ik wil dus graag wat met make-up doen, aangezien dit toch wel een beetje mijn passie is. Verder dus een leuk en gezond gezin. Een leuke man, het liefst twee kinderen en een huisdier (of misschien wel meerdere).

8. Wat is je favoriete tv-show en waarom?

Ik deel dit even in twee delen: series en Nederlandse, Amerikaanse en Engelse tv shows. Qua series kijk ik Pretty Little Liars, New Girl en Once Upon A Time. Ik vind daarvan New Girl de leukste. Nederlandse tv shows kijk ik niet zoveel, maar ik vind 3 op reis altijd wel leuk om te zien. Amerikaanse en Engelse tv shows is lastig kiezen, ik kijk namelijk MTV en TLC en daar zijn zoveel leuke programma’s op! Ik vind Cake Boss en Say Yes To The Dress Bridesmaids altijd wel leuk om te zien, en van MTV vind ik Teen Mom, Awkward en Geordie Shore altijd erg leuk.

9. Wat is je favoriete “aspect” (deel) van jezelf?

Moeilijke vraag! Ik vind dat ik meestal wel goed kan luisteren, en dat ik ook overal wel goed over na denk misschien, al kan dat soms ook erg lastig zijn. Verder kan ik opzich wel goed fotograferen en schrijven, daarom vind ik het bloggen ook zo leuk! Er zijn natuurlijk veel betere fotografen, schrijvers en bloggers dan mij, maar laten we het daar even niet over hebben, haha.

10. Op welke prestaties ben je trots? 

Op mijn blog. Ik had nooit verwacht dat ik bijna twee jaar later nog steeds zou bloggen en het ook serieuzer zou gaan aanpakken. Ook vind ik het super dat ik de 50 volgers heb gehaald, inmiddels al bijna 70! Insane, want ik had dit niet verwacht. Ik realiseer me dat bijna 70 volgers na 2 jaar niet heel erg veel is, maar ik ben er trots op omdat ik niet had verwacht dat ik überhaupt volgers kreeg, ik vond het gewoon leuk om te schrijven over wat ik leuk vond op een blog voor vooral mijn familie en vrienden.

Je mag deze tag natuurlijk overnemen!

4 gedachten over “You’re It tag.

    1. Vast wel, als je het leuk vindt gaat het eigenlijk wel wat vanzelf. Ik heb wel een hele tussenstop gehad van ongeveer een halfjaar, maar dat kwam door wat persoonlijke dingen en wat probleempjes met de camera enzo. Jammer, maarja daarna gewoon weer door gaan!

      1. Jaa inderdaad! Ik vind het super leuk om te doen! Ik probeerde al eens eerder te bloggen, maar faalde omdat ik alleen maar naar bezoekers uit was., nu maakt het me echt niet meer uit, ik vind het schrijven gewoon leuk!

      2. Jaa ik had eerder ook al een blog, maar ik kopieerde letterlijk dingen van bijvoorbeeld Meiden Magazine en publiceerde dat dan weer op mijn blog. Echt erg, haha dus ik ben er ook snel mee opgehouden toen.

Geef een reactie

