Lush ‘The Kiss’ Lipscrub.

Valentijnsdag, ik vind het altijd erg leuk. Niet door de dag zelf, of de betekenis, maar om de collecties die uitkomen. Make-up collecties van bijvoorbeeld essence, lifestyle van de HEMA, maar vooral de collectie van Lush. Die is altijd super leuk. Sinds december ben ik helemaal Lush fan, dus ik kon het ook niet laten om deze leuke lipscrub te bestellen.  Begrijp me niet verkeerd, ik moest wel echt een lipscrub hebben, maar deze zag er zo leuk uit dat ik er toch een moest bestellen.

DSC_3269

Lipjes getuit, borstjes vooruit! Om je lippen kissproof te maken voor Valentijn, scrubben echte bubblegumlovers en suikerelfjes ze eerst met The Kiss lipscrub. Zelfs een pruillip wordt gelukkig van deze heerlijke zoete scrub, die de perfecte set vormt met The Kiss lipgloss. Zal het komen door de suiker, het zeezout of de vele eetbare rode hartjes?

Op de verpakking staan een man en een vrouw die (bijna) zoenen. Het plaatje ziet er netjes uit door de klassieke karakters die getekend zijn, zo heeft de vrouw een knot in en een parelketting om, en de man een hoed en een kraag. Er staat van alles op de verpakking, niet erg overzichtelijk, maar wel handige informatie. Zo staat er een gebruiksaanwijzing op, een logo, de ingrediënten, en natuurlijk wie het product gemaakt heeft. Mijn lipscrub is gemaakt door Lukasz, en is meer dan een jaar houdbaar. Erg handig, want heel snel gaat dit product niet op. Er zit 25 gram in.

DSC_3273

Dit is hoe de scrub zelf eruit ziet. Kleine roze korreltjes, rode hartjes en een soort witte stangetjes die qua vorm op hagelslag lijken. Het aanbrengen doe je uiteraard met je vinger en dan werkt goed. Je lippen worden er erg glad van. Daarna komt het leuke gedeelte (althans, dat dacht ik eerst.), het aflikken. Voorzichtig likte ik het van mijn lippen en oh wat een smaak.. het smaakt naar winegums. Zelf houd ik niet van snoep en vooral niet van die jelly snoepjes, zoals winegums. Ik was dus niet zo blij met de smaak, maar het kan slechter.

De conclusie

Aanbrengen: Aanbrengen doe je met je vinger. Je wrijft over het product en smeert het op je lippen. Daarna wrijf je er goed overheen (dat is het scrubben) en lik je het af.
Verzorgend: Het werkt goed, mijn lippen zijn heerlijk zacht.
Substantie: Het zijn kleine roze korreltjes met witte staafjes en kleine rode hartjes.
Aanrader: Ja, zeker als je van snoep smaak houdt.
Verkrijgbaarheid: De Lush winkels en online op Lush.nl
Prijs: €9,65
Cijfer: 9.5

DSC_3283

Q: Heb jij al een lipscrub van Lush geprobeerd?

Geef een reactie

