Beauty

NYC City Proof Twistable Intense Lip Color.

Grote lip potloden, als vervanging van lipstick.. ik heb er een haat-liefde verhouding mee. Fijn vind ik ze meestal niet, omdat ze lippen uitdrogen en omdat het niet makkelijk aanbrengt. Toch werd ik verliefd toen ik veel goeds hoorde over de twistables van NYC, en ik ging meteen naar de winkel. Daar zocht ik deze twee mooie kleuren uit.

DSC_3330

Ik koos voor de kleuren 020 Riverside Rose en 051 Canal St. Coral. Riverside Rose is een mooie donker oud roze kleur, die sterk naar paars neigt, en Canal St. Coral is een fel oranje kleur. Riverside Rose vond ik erg leuk voor dagelijks, en ook in de winter kan het makkelijk. Canal St. Coral daar in tegen is fel oranje en dus perfect voor de zomer. Ik koop de laatste tijd namelijk wat meer make-up voor de zomer, omdat ik merk dat ik gewoon veelste veel nude kleuren heb en bijna niks knallends.

DSC_3331

De punten zijn vrij groot, wat niet makkelijk aanbrengt. Je kunt de punten ook omhoog draaien, dan wordt de staaf dus langer. De punten glijden wel lekker over je lippen, als boter.

DSC_3337

De swatches. Het pigment is echt goed, maar wel subtiel. Riverside Rose vind ik echt een hele mooie kleur.

DSC_3343

Dit is Riverside Rose dan op mijn lippen. Het is echt lastig aan te brengen, en dat is wel duidelijk want ik heb de kleur wat buiten mijn lippen zitten.. oeps, sorry.

DSC_3392

En dan de full face foto. Ik heb hier alleen Riverside Rose op, geen overige make-up.

DSC_3345

Canal St. Coral is vrij fel op de lippen, maar dekt niet volledig. Ook deze zat wat naast mijn lippen…

DSC_3407

En de full face foto. Ook hier draag ik geen overige make-up. Ik vind deze kleur ook erg leuk, ergens doet het me denken aan Frankrijk, maar dat kan ook komen door het streepjes patroon. Dan voel ik me altijd wat Frans.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat lastig, de punten zijn vrij groot.

Longlasting: De kleur blijft vrij lang zitten, maar een Nederlandse bui of een lunch overleeft ie niet.

Pigment: Het pigment is goed.

Aanrader: Ja, als je het een beetje netjes kan aanbrengen.

Verkrijgbaarheid: Bij de Kruidvat en andere winkels die NYC verkopen.

Prijs: €3,99

Cijfer: 8.5

DSC_3350

Q: Heb jij al wel eens een chubby stick geprobeerd, zo ja, van welk merk en wat vindt je ervan?

3 gedachten over “NYC City Proof Twistable Intense Lip Color.

Geef een reactie

