Beauty

Blogsale

Laatst heb ik mijn stash opgeruimd. Dat was hard nodig, want ik pakte eigenlijk steeds dezelfde producten, wat natuurlijk erg zonde is. Daarom besloot ik wat spullen te verkopen op mijn blog. Let’s take a look.

essence nagellakjes

We beginnen met nagellakjes. Deze zijn allemaal van Essence, en veel ervan zijn niet meer te koop omdat ze LE waren of gewoon uit de collectie zijn. Dit geef ik aan met NV, niet verkrijgbaar. Ik heb de kleuren niet vaak tot niet gebruikt.

V.l.n.r: LE Dark Romance 04 Gothic Gold (NV), Colour & Go 107 Naughty and Pink, Colour & Go 102 Sparkling Waterlily (Gaat uit de collectie!), Colour & Go 112 Time for Romance (NV), LE Hello Autumn 01 Beauti-fall Red (NV, veranderd van kleur bij warmte en kou), Nail art glow in the night top coat 18 Fly Firefly Fly (NV).

In Gothic Gold zit 10 ml, in de rest 8 ml.

Deze lakjes passen door de brievenbus.

hema nagellakjes

Deze nagellakjes zijn van de HEMA, en zijn volgens mij beide niet meer verkrijgbaar. Dit weet ik echter niet zeker. De huidskleurige is de kleur 15, en de mintgroen/turquoise kleur is 720. Er zit 7 ml in de verpakking.

Ook deze nagellakjes passen door de brievenbus.

yves rochere nail polish

Dan deze van Yves Rochere, nog nooit gebruikt en zit nog dicht. Zonde, haha. Het is in de kleur Blue Ardoise 22317 en er zit 3 ml in.

Past door de brievenbus.

biocura nagellak

Dit nagellakje is van Biocura beauty, een vrij groot flesje. De kleur is bruin achtig, met veel glitters. Ik heb dit lakje nog nooit gebruikt. Het is de kleur 13 en er zit 11 ml in.

Ook deze past door de brievenbus.

ciate nagellak oranje full size

Deze Ciate nagellak, mooi voor de zomer of voor het voetbal. Het is een fullsize en in de kleur PP149 cha cha cha. Er zit 13.5 ml in.

Past door brievenbus.

Pupa lasting color nail polish

Dan heb ik er nog een van Pupa in de kleur M280. Ik weet nog dat toen ik deze kocht ik heel lang voor de nagellakjes stond, want oh, wat zijn er veel mooie bij Pupa. Uiteindelijk koos ik dan toch deze donkerblauwe kleur met groene glitters. Vervolgens is die nooit, misschien één keer, gebruikt. Zo zonde. Er zit 5 ml in.

Past door brievenbus.

yves rochere nail laquer

Dan hebben we nog deze Yves Rocher nagellak, een dunne waardoor je zou zeggen dat het een striper is, maar het is een normale nagellak. In de kleur 14 19716. Er zit 3 ml in.

Past door de brievenbus.

claires body splash

Dan verkoop ik de body mist van Claire’s. Deze heb ik nog niet zo lang geleden gekocht maar de geur ligt mij niet. Het is een aardbeiengeur, wat lekker is voor de zomer, maar zelf ben ik niet zo van de fruit geurtjes. Er zitten wat kleine scheurtjes in de dop, maar het sluit nog wel goed.

Er zit 130 ml in en bevat parfum, maar geen alcohol.

Past niet door de brievenbus.

essence eye makeup remover zonder olie

Deze eye makeup remover van Essence bevat geen olie en daarom kocht ik het ook. Ik heb het echter maar een paar keer gebruikt, dus deze gaat ook weg. Het is voor de gevoelige huid, en ook al heb je geen problemen met je huid zou ik dit wel aanraden. Het is namelijk een zacht product, wat beter is voor je huid. Er zit 125 ml in.

Bevat een klein beetje parfum, helemaal onderaan.

Past door de brievenbus.

rival de loop glam sensation mascara topper

Deze mascara topper bevat gouden glitters. Erg leuk, maar ik heb er onbewust ook een gekocht van de HEMA. Deze doe ik daarom ook weg. Een keer gebruikt. Er zit 8 ml in.

Past door brievenbus.

badspons rozen giftset

Deze roze bad spons doe ik ook weg. Ik gebruik geen bad spons en  deze is dan ook nog nooit gebruikt. Wel is het een super leuk ding, haha.

Past niet door de brievenbus (denk ik, misschien wil het wel).

essence tasje

Dit essence tasje is heel handig als je niet veel makeup mee hoeft, bijvoorbeeld voor naar school. Er past niet veel in, maar is wel erg handig en leuk. Zelf gebruik ik het gewoon niet, dus ook deze gaat weg.

Past door de brievenbus.

langwerpig tasje

Dit langwerpige tasje is ook erg handig, je kunt er bijvoorbeeld mascara, eyeliner en lippenstift (of lipgloss, lippenbalsem..) in kwijt.

Past door de brievenbus.

armband hartje

Dit leuke armbandje met een gouden band en een turquoise hart kocht ik roekeloos, waarna ik later bedacht dat het me wel ietsje strak zit (ik heb brede polsen). Niet handig, deze verkoop ik ook.

Past door de brievenbus.

diadeem bijou brigitte

Deze diadeem kocht ik bij de Bijou Brigitte, maar ik draag het nooit. Het staat mij gewoon niet. Iets van vijf keer gedragen, daarna in een bak gekomen en nooit meer gebruikt. Ik heb nog nooit luizen gehad, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Nog helemaal heel.

Past door brievenbus.

foundation brush

Deze HEMA foundation brush. Paar keer gebruikt, wel een paar keer goed uitgewassen. Inmiddels lang niet gebruikt. De steel is beschadigd, maar dat maakt de kwast niet minder goed.

Past door de brievenbus.

super aqua cell renew snail hydro gel mask

Dan het laatste item (voor nu), de Missha Super Aqua Cell Renew Snail Hydro Gel Mask. Een hele mond vol, maar dit is een masker die de huid herstelt en vernieuwd. Bevat 28 ml, wat echt veel is.

Past door de brievenbus.

——————————

Zo, dit waren alle spullen. Intresse? Mail naar daphsblogger@gmail.com of laat iets in de reacties achter. Laat hierbij wel een geldig e-mailadres achter anders kan ik geen contact opnemen.

Er staan geen vaste prijzen voor, bieden graag. De verzendskosten voor de koper. Over de prijs die er dan uitkomt kunnen we altijd overleggen.

Bij de bestelling zit misschien wel een leuk kleinigheidje, maar wat dat is houdt ik nog even geheim.

——————————

Vanaf nu is mijn blogsale te vinden op de pagina boven aan mijn blog, en het zal worden geupdate.

Geef een reactie

