Beauty

HEMA eyeliner brush.

HEMA, het is een winkel waar ik echt van houdt. Ze hebben zoveel spullen, handig en helaas ook te veel onnodige dingen (helaas als in, slecht voor mijn portemonnee). Ook hebben ze een grote, mooie cosmetica lijn en daar loop ik maar al te graag langs. Ik wou een keer een geleyeliner proberen, een zonder kwastje, dus een eyeliner waarbij je zelf een kwast moet kopen. Ik had er al een, van Ecotools, maar die gebruik ik voor mijn wenkbrauwen en dat zou betekenen dat ik de kwast steeds erg goed moet wassen, anders krijg je zwarte wenkbrauwen. Ik had goede dingen gehoord over de eyeliner kwast van de HEMA, dus die moest ik dan ook maar eens uitproberen.

DSC_2948

De haartjes zijn schuin afgesneden en zitten netjes bij elkaar. Zelf vind ik dit altijd fijn werken, want je kunt er aardig precies mee werken.

DSC_2953

Ik heb geen officiele geleyeliner gebruikt, maar een essence soft touch eyeshadow. Dit was van de Wave Goddes LE, en dus niet meer te koop. Het is wel geschikt, maar een eyeliner zou waarschijnlijk beter werken. Ook heb ik nog een oude Calvin Klein soft touch eyeshadow gebruikt, een zwarte. Deze moest ik even doorroeren maar daarna werkte dat erg fijn.

DSC_2956

Dit is de kleur. Een mooie (donker)blauwe kleur, met veel glitters erin. I like it. 

DSC_2960

Zoals je ziet kun je de kleur strak aanbrengen met het kwastje. Ik wou een dunne lijn maken die uitliep in een dikke lijn, en dit is zeker wel gelukt.

DSC_3070

En hier heb ik de Calvin Klein kleur gebruikt. Ik ging voor een dramatic liner effect, aangezien de oogschaduw erg subtiel was. Deze foto zul je trouwens nog terug zien in een ander artikel, very soon.

DSC_3068

Zelf vind ik de liner goed gelukt. Best strak voor een kwast, en je maakt makkelijk natuurlijke, maar ook dramatic looks.

De conclusie

Aanbrengen: Het aanbrengen met deze kwast gaat netjes en makkelijk.
Haartjes: De haartjes staan dicht op elkaar, zijn stevig (maar niet te stevig) en zijn netjes schuin afgesneden.
Aanrader: Ja.
Verkrijgbaarheid: In de winkels van HEMA, op de site is deze kwast niet te koop.
Prijs: €2.60
Cijfer: 10

DSC_2986

Q: Welke eyeliner gebruik jij? Wat gebruik je om het aan te brengen?

A: Ik gebruik of een oogschaduw, of een eyeliner stift van L’oreal. Ik gebruik deze kwast, of de stift dus.

6 gedachten over “HEMA eyeliner brush.

Geef een reactie

