Beauty

Look; In the oh so green woods.

Een van mijn blogvoornemens van dit jaar is meer looks maken. Elke week wil ik graag minstens 1 look online hebben staan, en tot nu toe gaat het redelijk goed. Je raad het al, en als je naar de titel hebt gekeken wist je het ook al natuurlijk, vandaag staat er een look online, gemaakt met kleuren die ik eigenlijk nooit gebruik.

DSC_2751

Dit palette heb ik vooral gebruikt, de derde kleur en de laatste kleur inspireerden mij echt om deze look te maken. Eigenlijk gebruik ik dit Flormar palette nooit. Ook gebruikte ik het grote 100 kleuren palette van Eyes Lips Face, die ik normaal ook niet snel pak.

DSC_2783

DSC_2792

Mijn wimpers zijn op de een of andere manier niet in focus op de laatste foto.. ik kwam erachter toen ik de andere foto’s al verwijderd had en ook de look er al af gehaald had.

Q: Welke look zou je nog graag een keer zien?

Een gedachte over “Look; In the oh so green woods.

Geef een reactie

