Mijn 2014. (Persoonlijk)

2014 is een jaar waarin er veel gebeurde. Heel veel. Leuke dingen, maar ook minder leuke dingen. Dit ga ik vandaag met jullie delen, ook al is het alweer bijna februari!

True

1. Van Havo/Vwo naar Mavo. 

Van Havo/Vwo niveau naar Mavo niveau gaan is mijn beste beslissing ooit. Ik heb veel minder huiswerk, veel minder stress en ik snap de dingen die ik leer nu ook echt. In Havo/Vwo stampte ik eigenlijk de antwoorden letterlijk in mijn kop, ik snapte het allemaal niet eigenlijk.

2. One Direction concert.

PicMonkey Collage

Op 25-6-2014 ging ik voor het eerst naar de Amsterdam ArenA. Niet voor een voetbal wedstrijd, maar voor het One Direction concert. Dit was tijdens de Where We Are tour en ik was zo blij om al mijn 9 idolen eindelijk te kunnen zien! Ja, ik weet dat One Direction uit 5 bestaat, maar de andere 4 staan voor 5 Seconds of Summer.

3. Vele ziekenhuis bezoeken. 

Ja, dit is het slechte gedeelte van 2014. Mijn vader werd erg ziek en lag ongeveer één maand in het ziekenhuis. Voor de rest houdt ik het liever privé, maar het gaat goed met hem gelukkig.

4. Bizou.

In oktober gebeurde het dan eindelijk, het moment waar ik mijn hele leven al naar verlang. Ik kreeg een huisdier! Zoals jullie misschien wel weten is dit dus Bizou, het is een kater en hij is nu iets ouder dan een half jaar.

Q: Wat was jouw hoogtepunt van 2014?

A: Bizou & het One Direction concert

Geef een reactie

