Body Shop Chocomania Lip Butter

Ik kan niet zonder lipverzorging. Lip butter of een lippenbalsem, I need it. Zoals jullie misschien weten als jullie mijn blog al heel lang volgen, ben ik heel vaak ziek. Daarna zijn mijn lippen altijd niet normaal droog,  en in de winter is het nog tien keer erger als in de zomer. Toen de Body Shop sale had heb ik daarom maar een lip butter besteld, en ik heb hem tot nu toe een paar keer per dag gebruikt, elke dag.

DSC_2590

De verpakking is handig, simpel, en leuk. Het is een klein potje, die je handig mee kan nemen in je handtas of op reis. Er zit 10 ml in het potje, en dat is gelijk aan 8,5 gram. Ze zijn niet kleiner of groter te koop.

DSC_2596

En zo ziet de binnenkant eruit. Een soort kleur als je veel witte chocolade met een beetje melk chocolade mengt. De kleine bubbeltjes waren me nog niet opgevallen voor deze foto. De geur is een echte chocolade geur, heerlijk!

DSC_2625

Zo ziet het er nu uit! Het is al wat ingedeukt.

DSC_2617

Ieks, dit is before. Vreselijk, ik ben net ziek geweest en het is winter, dus ik heb extreem kapotte lippen. Velletjes, en zelfs 2 wondjes! Bah, sorry for sharing.

DSC_2622

Dit is met de butter erop. Je ziet hoe vet de butter is, en dat het echt in mijn velletjes gaat zitten.

DSC_2640

En dit is dan het eind resultaat. De velletjes zijn een stuk minder en de wond is weg, maar helemaal opgelost is het niet helaas. Jammer.

Aanbrengen: Aanbrengen doe je met je vinger. Je wrijft over het product en smeert het op je lippen. Dit moet makkelijker kunnen, toch?
Verzorgend: Het werkt, maar niet optimaal. De velletjes gingen niet helemaal weg, maar het wondje is er wel af. 
Substantie: Het schijnt wel heel erg, en het trekt niet helemaal goed in je lippen. Verder plakt het best veel.
Aanrader: Ja en nee, de geur is heerlijk, maar hij werkt niet optimaal.
Verkrijgbaarheid: De winkels van de Body Shop en op de site, de Chocomania collectie gaat er wel uit, dus ik weet niet zeker of het nog verkrijgbaar is.
Prijs: €5,-, maar nu in de sale €2,50
Cijfer: 7.5

Q: Koop jij vaak bij de bodyshop? Zoja, wat koop je er het liefst?

A: Ik koop er niet vaak, of het moet al in de sale zijn of in een winkel. Meestal Tea Tree, Lipbutters of Body Butters

4 gedachtes over “Body Shop Chocomania Lip Butter

Geef een reactie

