Beauty

Lush Santa Baby Liptint.

Lush is een van mijn favoriete merken. De producten die ik tot nu toe heb zijn allemaal super fijn en er zit ook geen troep in. Toen de sale overal vol op aan de gang was kon Lush ook niet achterblijven natuurlijk. En daar ben ik blij om, want heel goedkoop is Lush ook niet. Ik kocht twee bubble bars & de Santa Baby Liptint. De bubble bars komen later nog terug op mijn blog, aangezien ik er één nog niet gebruikt heb.

DSC_2497

Ik vind het erg leuk hoe Lush inpakt! Deze liptint zat los in de doos, maar de bubble bars moeten natuurlijk ingepakt worden. Dat pakt Lush goed aan, met een papieren design en daarop leuke figuren en teksten gedrukt! Dit heb ik dan ook gebruikt als achtergrond. De liptint heeft een handige verpakking, je kunt duidelijk zien wat het is en het dekseltje gaat makkelijk van het potje af.

DSC_2500

Het heeft een draaisluiting, en dat vind ik vaak ook het makkelijkste. Zo kun je je nagels niet breken bij het open maken.

DSC_2504

En dit is dan de binnenkant. De geur verbaasde mij een beetje, het is namelijk een geur die erg op cola lijkt. De substantie is rood, met kleine spikkeltjes erin.

DSC_2509

Dit is de swatch. Zo! Wat een pigment. Dit had ik zeker niet verwacht, ik had een subtiele rode kleur verwacht.

DSC_2529DSC_2530

Hierop heb ik de liptint met mijn vingers aangebracht. Het is echt een felrode kleur, maar helaas droogt hij je lippen vreselijk uit, terwijl hij beloofde te verzorgen.. euh?

Aanbrengen: Het aanbrengen doe je met je vingers, niet de handigste manier.
Longlasting: De kleur blijft erg lang zitten. Dit komt omdat de kleur matt is.
Pigment: Het pigment is geweldig!
Aanrader: Ja, zolang je geen droge lippen hebt.
Verkrijgbaarheid: Bij de Lush winkels en online. Hij is nu alleen niet meer te koop, volgend jaar hopelijk weer.
Prijs: €9,95
Cijfer: 7.5

4 gedachten over “Lush Santa Baby Liptint.

Geef een reactie

